کیت نصب موتور قایق بادی اینتکس مدل 68624

intex 68624

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: کامپوزیت سنگین با پایه های آلومینیومی
  • مناسب برای: قایق های 2.3.4 SEAHAWK . CHALLENGER
  • توان موتور: 3.0 اسب بخار
13%
1,940,000
1,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت کیت موتور قایق بادی اینتکس در فروشگاه اینتکس. با خرید کیت قایق بادی می توانید به راحتی موتور قایق برقی و یا موتور دستی و یا موتور بنزینی را بر روی قایق بادی خود نصب نمایید.

محصولات مرتبط

کیت نصب موتور قایق بادی اینتکس مدل 68624 یکی از لوازم جانبی شرکت اینتکس بوده که با استفاده از آن می توانید موتور برقی و یا ... خود را روی بدنه نصب نمایید. این کالا محصولی ویژه برای نصب در انواع موتور های بر روی قایق های بادی است که استفاده از آن بسیار ساده بوده و بر روی انواع بیشتری از قایق های شرکت اینتکس و بست وی قابل نصب می باشد. این کیت موتور قایق بادی برای نصب روی قایق هایی که مکان مخصوص برای موتور های قایق را ندارند مناسب بوده است. لازم به ذکر است این کالا  بسیار سبک و کم حجم می باشد که به راحتی می توانید به هر جایگاه مورد نظر خود، برای نصب موتور به قایق بادی برده و کار نصب و راه اندازی را انجام دهید، طریقه نصب این کیت بر روی موتور بسیار راحت و آسان بوده و همچنین احتیاج به هیچ گونه آموزش خاصی نداشته و فقط با چند عدد پیچ و رول پلاکی که دارد شما می توانید به راحتی آن را نصب نمایید. 

گفتنی است جنس بدنه این کالا از جنس و موادی فوق العاده عالی ساخته شده و پایه های آن نیز فلزی است. محصول فوق دارای دو دسته بسیار بلند بوده که روی بدنه محکم شده و در واقع نگهدارنده کالا می باشد. بنابراین این کیت موتور قایق بادی محل قرار گیری مناسبی را برای موتور قایق شما فراهم کرده و ساختار آن نیز کاملا محکم و مستحکم می باشد. لازم به ذکر است که قیمت آن کاملا ارزان بوده و مقرون به صرفه می باشد، پس اگر قصد خرید قایق بادی فوق را دارید می توانید با مشاوران فروشگاه اینتکس مشورت کنید تا شما را در خرید کیت موتور قایق بادی راهنمایی کنند. در فروشگاه اینتکس شما می توانید تمامی لوازم را بدون هیچ مشکلی بازدید و سفارش دهید.

برند
INTEX
جنس
کامپوزیت سنگین با پایه های آلومینیومی
مناسب برای
قایق های 2.3.4 SEAHAWK . CHALLENGER
توان موتور
3.0 اسب بخار
وزن بسته بندی
2.5 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...