پکیج کامل اقتصادی 6 تکه استخر بادی 57412

intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • استخر بادی کد 57412: 1 عدد
  • توپ استخری 100 عددی: 3 بسته
  • چسب تعمیرات اینتکس: 1 عدد
  • پمپ بادی دستی مدل 68612: 1 عدد
15%
1,555,000
1,330,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

به یاد داشته باشید، فرصت ها همیشه در دسترس نیستند. این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و همین حالا پکیج کامل اقتصادی 6 تکه استخر بادی 57412 را با تخفیف ویژه از نمایندگی سعید اینتکس تهیه کنید. پس چرا منتظر می مانید؟ همین حالا به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه کنید و پکیج کامل اقتصادی 6 تکه استخر بادی 57412 را با قیمت ویژه و تخفیف خریداری کنید. این فرصت را از دست ندهید و از خرید خود لذت ببرید.

 "پکیج کامل اقتصادی 6 تکه استخر بادی 57412 - فرصت استثنایی خرید با قیمت ارزان"


معرفی پکیج کامل اقتصادی 6 تکه استخر بادی 57412، محصولی با کیفیت برتر از نمایندگی سعید اینتکس. این پکیج شامل یک عدد استخر بادی با کد 57412، سه بسته توپ استخری 100 عددی، یک عدد چسب تعمیرات اینتکس و یک عدد پمپ بادی دستی مدل 68612 است.

با خرید این پکیج، شما از هزینه های اضافی جلوگیری می کنید و با قیمتی بسیار ارزان، مجموعه ای کامل را در اختیار دارید. اینتکس، برند معتبری در زمینه تجهیزات استخری است و ما به عنوان نمایندگی سعید اینتکس، افتخار می کنیم که محصولات با کیفیت این برند را به شما عرضه کنیم.

این پکیج، گزینه ای مناسب برای کسانی است که به دنبال خرید محصولات استخری با قیمت ارزان و با کیفیت بالا هستند. با استفاده از چسب تعمیرات اینتکس، شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکلی، خودتان استخر را تعمیر کنید.

به یاد داشته باشید، فرصت ها همیشه در دسترس نیستند. این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و همین حالا پکیج کامل اقتصادی 6 تکه استخر بادی 57412 را با تخفیف ویژه از نمایندگی سعید اینتکس تهیه کنید.

از دیگر مزایای این پکیج می توان به پمپ بادی دستی مدل 68612 اشاره کرد. این پمپ با طراحی کاربردی و سبک، باعث سادگی در باد کردن استخر می شود. همچنین، با خرید این پکیج، سه بسته توپ استخری 100 عددی نیز در اختیار شما قرار می گیرد که باعث سرگرمی و خرسندی بیشتر کودکان در استخر می شود.

با توجه به قیمت ارزان و کیفیت بالای این مجموعه، این فرصت را از دست ندهید و از تخفیف ویژه ای که نمایندگی سعید اینتکس برای شما در نظر گرفته است، بهره مند شوید. این مجموعه، گزینه ای ایده آل برای خرید هدیه به دوستان و خانواده است.

با خرید از نمایندگی سعید اینتکس، می توانید از خدمات پس از فروش ما نیز بهره مند شوید. ما به کیفیت محصولاتمان اعتماد داریم و در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی کامل را به شما ارائه می دهیم.

پس چرا منتظر می مانید؟ همین حالا به نمایندگی سعید اینتکس مراجعه کنید و پکیج کامل اقتصادی 6 تکه استخر بادی 57412 را با قیمت ویژه و تخفیف خریداری کنید. این فرصت را از دست ندهید و از خرید خود لذت ببرید.

استخر بادی کد 57412
1 عدد
توپ استخری 100 عددی
3 بسته
چسب تعمیرات اینتکس
1 عدد
پمپ بادی دستی مدل 68612
1 عدد
مهناز

سلام وقتتون بخیر. واقعا ممنونم واقعا ممنونم از صداقتتون و اجناس خوبتون. من این استخر را قبلا از جای دیگه خریده بوم ولی واقعا کیفیت ضعیفی داشت. من این پکیج اقتصادی را با کلی استرس و بحث با همسرم از شما خریدم. و با کمال تعجب برای اولین بار از خریدمون راضی هستیم. از اینکه ارسال هم رایگان انجام شد خیلی خیلی ممنونیم.

57 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام مهناز عزیز
ما همواره در تلاشیم تا بهترین ها را برای شما بیاوریم و با شعار فروشگاه سعید اینتکس ادامه خواهیم دادیم. افتخار ما صداقت ما و انتخاب ما توسط شماست

56 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...