پمپ باد پایی بست وی مدل 62023

bestway 62023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
170,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد پایی بست وی وسیله ای مناسب برای باد کردن وسایل بادی می باشد. ساخت شرکت بست وی بوده و با کد 62023  شناخته می شود.

پمپ باد پایی بست وی با کد 62023  یکی از پمپ باد های پایی شرکت بست وی می باشد که برای باد زدن محصولات بادی ساخته شده است. همان گونه که از نام  محصول پیداست برای استفاده از پمپ باد پایی دیگر نیازی به استفاده از دست  نبوده و شما مراحل باد کردن محصول را می توانید به راحتی توسط پا انجام داده و کمتر  دچار خستگی شوید. پمپ های پایی در مقابل با پمپ های دستی از راحتی بسیار  بالاتری برخوردار هستند به همین علت مخاطبان خاص خود را دارا می باشد.
پمپ  باد های پایی دارای دو محفظه روی بدنه خود می باشد که یک محفظه برای باد  کردن محصول و محفظه دیگر جهت خالی کردن و یا وکیوم کردن محصول کاربرد دارد.  در واقع پمپ باد  پایی مدل 62023 هم دمنده و هم مکنده می باشد.در قسمت  جلوی شیلنگ آن 3 سری وجود دارد که یکی دایره ساده و دو سری با نوک  نسبتا تیز وجود دارد. این 3 سری به گونه ای در نظر گرفته شده که به تمام  وسایل بادی اینتکس ، بست وی و مشابه آن قابلیت اتصال را دارد و به راحتی می توان از  این سه سری برای باد کردن محصولات استفاده کرد و بهره برد.


پمپ باد پایی بست وی مدل 62023 یکی از بهترین انواع پمپ های باد است که قسمت رویه و زیرین آن پلاستیکی می باشد و قسمت میانی نیز از جنس پارچه می باشد و بخش داخلی آن نیز از نوع نایلونی است تا از خارج شده باد جلوگیری کنید و هوای بیرون را با قدرت کامل به داخل محصول منتقل کند. این ویژگی جذاب باعث شده تا بتوانید در زمان کوتاه تری کالا های خود را باد کنید. همچنین به دلیل دو دریچه ای بودن این پمپ باد می توانید برای تخلیه باد داخلی یا همان (وکیوم) سریع تر و بهتر از این محصول استفاده کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ترکیب رنگی این پمپ باد با سایر محصولات متفاوت بوده چر که قسمت های بالایی و پایینی آن مشکی، اما قسمت میانی آن زرد رنگ است که زیبایی خاص خود را دارد. لازم به ذکر است برای استفاده در دو حالت این پمپ باد می توانید شلنگ آن را جابجا کنید. این محصول قابل استفاده برای تمامی محصولات بادی مانند استخر بادی، تخت خواب بادی، تشک بادی، اسباب بازی های بادی و... می باشد که در کمترین زمان ممکن با استفاده از این پمپ باد پدالی می توانید آن ها را راه اندازی و استفاده کنید. همچنین بهره مندی از نازل سه حالته نیز باعث شده تا بتوانید استفاده از این پمپ برای تمامی محصولات بادی برند های گوناگون فراهم شود. علاوه بر این موراد، این پمپ باد دارای بدنه ای کاملا مقاوم و با کیفیت می باشد که از پلاستیک فشرده طراحی شده و در برابر تابش مستقیم نور خورشید و یا شرایط آب و هوایی گوناگون نیز هیچ گونه آسیبی نخواهد دید. همچنین این محصول فوق العاده وزن کمی را نیز داراست و در یک بسته بندی کوچک و شیک قرار داشته که می توانید به سادگی ان را با خود حمل کرده و در شرایط استاندارد از ان استفاده نمایید. جهت سفارش به سایت اینتکس مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...