پمپ باد دستی اینتکس مدل 68605

INTEX 68605

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 37 CM
  • نوع پمپ: دستی
  • حجم باد: 3 برابر پمپ 68612
18%
650,000
537,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ  باد  دستی  با  سایز  68605  پمپ  باد  دستی سایز  بزرگ  می  باشد و  برای  باد کردن  وسایل بادی  اینتکس با سایز متوسط و بزرگ بسیار کاربردی می باشد.

پمپ بادی اینتکس کد 68605 وسیله ای بسیار کاربردی برای محصولات  بادی می باشد . باید در نظر داشت هنگامی که شما یک وسیله ی بادی را تهیه  میکنید حتما برای باد کردن آن می بایست از یک پمپ باد مناسب برای باد کردن و  آماده سازی محصول خود استفاده نمایید.پمپ 68605 بعنوان پمپ باد دستی با سایز کوچک می باشد و برای محصولات سایز بزرگ و خیلی بزرگ بادی بسیار مناسب می باشد.
ساختار  این پمپ به گونه ای است که دارای یک مخزن بوده و درون مخزن یک نازل وجود  دارد که شما برای باد زدن می بایست این نازل را به سمت بالا و پایین هدایت  نمایید. پمپ باد دستی کد 68605 به گونه ای تعبیه شده که به صورت رفت و  برگشت عمل باد زدن را انجام می دهد. یعنی هنگامی که شما نازل را به سمت بالا  میکشید و یا به سمت پایین فشار می دهید،دستگاه در هر دو حالت ایجاد باد می  نماید. همین امر باعث می شود که سرعت باد زدن شما نیز بیشتر شود. جهت سهولت در استفاده از پمپ باد 68605 در قسمت پایین مخزن دو صفحه ی کوچک وجود دارد که با قرار دادن کف پای خود روی این صفحات میتوانید مانع از تکان خوردن پمپ هنگام باد زدن  شوید و یک باد زدن راحت و اصولی را تجربه نمایید.
در قسمت انتهای شیلنگ پمپ دستی 68605 یه سری دایره شکل و دو سری با نوک تیز (سایز بزرگ و سایز  کوچک) وجود دارد. درواقع این سه سری به گونه ای هستند که با کلیه محصولات اینتکس سازگار بوده و به همه این محصولات می تواند متصل شود. لازم به ذکر است که پمپ باد 68605 بعلت بزرگی سایز و باد کردن محصول در زمان کمتر نسبت به پمپ باد های کوچکتر، برای بسیاری از خریداران  قابل اهمیت بوده و مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کرده.


پمپ باد دستی اینتکس مدل 68605 یکی از بهترین و عین حال پر قدرت ترین پمپ های باد تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از قدرت پمپاژ بالایی بهره می برد. این محصول برای باد نمودن هر نوع محصول بادی از جمله استخر های بادی بزرگ، پیش ساخته و قایق های بادی کاربرد داشته و همچنین به دلیل سبک بودن وزن آن در هر مکان و جایگاهی به راحتی قابل حمل و جا بجایی خواهد بود. این پمپ باد بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک فشرده و کاملا مقاوم داشته که در برابر برخورد با آب و گرما به راحتی دچار آسیب نخواهد شد و مقاوم خواهد ماند. علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این پمپ باد دستی قابلیت مکش باد از طریق دریچه می باشد که تنها کافیست شلنگ مربوطه را به آن قسمت متصل کرده و اقدام به خالی کردن باد محصول نمایید.

پمپ باد دستی اینتکس مدل 68605

این محصول طول و عرض 37 سانتی متری داشته و فوق العاده وزن کمی را هم داراست و در یک بسته بندی کوچک و شیک قرار داشته که شما می توانید به سادگی آن را با خود حمل کرده و در شرایط استاندارد از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است این پمپ باد در بخش زیرین خود دارای یک عدد پایه بوده که باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن را روی زمین به صورت صاف و هموار گذاشته و سپس اقدام به باد کردن محصول مورد نظر خود کنید که البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که رنگ این محصول به صورت یکدست مشکی و ساده می باشد که باعث شده تا این محصول کثیف نشده و همچنین با خیلی از رنگ های دیگر نیز همخوانی داشته باشد. شما عزیزان می توانید این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر اینتکس با بهترین کیفیت و قیمت از نمایندگی اینتکس تهیه کرده و از آن نهایت استفاده را داشته باشید.

برند
INTEX
طول
37 CM
نوع پمپ
دستی
حجم باد
3 برابر پمپ 68612
وزن بسته بندی
0.870 KG
گواهی نامه استاندارد TUV RL
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...