مبل شنی بزرگ الیاف دار

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
3,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

مبل شنی بزرگ الیاف دار با وجود کیفیت و سازگاری زیادی که دارد می تواند برای استفاده در مدت زمان طولانی در نظر گرفته شود تا دیر نیازی به خرید کاناپه های بزرگ و راحتی وجود نباشد. از این رو طراحان توانسته اند محصولی را به وجود آورند که در نهایت کیفیت می باشد و در واقع ترکیبی از بهترین مواد اولیه با رنگبندی خاص بوده است. رنگبندی محصول به گونه ای است که می توان آن را با توجه به سلیقه خود خریداری کرد و یک محصول خاص و جذاب را به دست آورد. از این رو افراد می توانند محصول را با رنگبندی محل مورد استفاده آن هماهنگ سازند و از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی بدنه ای بزرگ دارد که طول آن 180 سانتی متر می باشد. به همین خاطر تحمل وزن افراد سنگین وزن را نیز خواهد داشت و مقاومت کامل در این خصوص را دارا می باشد.

مبل شنی بزرگ الیاف دار

محتویات داخلی بدنه از الیاف و ابر می باشد که تمامی مزیت های راحتی و طبی بودن محصول برگرفته از محتویات آن بوده است. در زمان خرید مبل شنی خصوصیات هر یک از محصولات عنوان می شود که در نتیجه می توان این مبل شنی را با چنین محتویات داخلی در نهایت سازگاری های لازم خریداری کرد. قابلیت شستشوی بدنه وجود دارد اما نمی توان آب را به طور مستقیم در ارتباط با محصول قرار داد. چرا که محتویات داخلی در این موقعیت دچار آسیب و خرابی می شوند و قابلیت خود را از دست می دهند. برای شستشوی بدنه آن را تخلیه کنید و رویه محصول را با مواد شوینده شستشو دهید. به این صورت محصول تمیز می شود و مشکلی نیز آن را تهدید نخواهد کرد. مبل شنی بزرگ الیاف دار از فروشگاه سعید اینتکس خریداری می شود که می توان رنگ بدنه را با توجه به سلیقه خود قبل از ثبت سفارش انتخاب نمود.

طول 180 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصولقابل سفارش با رنگ دلخواه
جنس بدنه پارچه مازراتی
مواد داخلی مبل ابر و الیاف
شرکت سازندهسعید اینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...