مبل بادی جیر پشتی دار اینتکس intex 68584

intex 68584

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 122 CM
  • عرض: 81 CM
  • ارتفاع: 127 CM
12%
2,480,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی جیر پشتی دار اینتکس intex 68584 یکی از محصولاتی است که به دلیل داشتن بدنه راحتی و منعطف و نرم توانسته برای بهره مندی افراد مورد استفاده قرار گیرد. بر روی این محصول در زمان های مختلف می توان قرار گرفت و به کار های خود رسیدگی کرد. ساختار مبل بادی به این صورت است که بخش نشیمن دارای فرو رفتگی می باشد و نمایان بوده است و قسمتی بزرگ در بخشی از محصول ایجاد شده است که به آن تکیه گاه و پشتی گفته می شود این قسمت برای تکیه دادن افراد در نظر گرفته شده است و به طور کلی کمر و ستون فقرات را فرا می گیرد. با این وجود است که محصول به جهت ایجاد آرامش و راحتی در افراد طراحی و تولید شده است و می تواند برای استفاده کنندگان موقعیت منحصر به فردی باشد.


 افراد از مبل بادی در زمان مطالعه و تماشای فیلم و انجام کار هایی از قبیل کار با لپ تاپ استفاده می کنند و بهره کافی را خواهند برد. به این خاطر کاربرد های زیادی نیز دارد و می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. بدنه مقاوم می باشد و با استفاده مکرر از بین نمی رود اما در صورت تمایل می توان رویه آن را تعویض کرد تا رویه ای جدید با رنگی جدید را خریداری نمود. بدنه نرم و منعطف می باشد اما با این وجود اگر نرمی و لطافت آن کم شد بدنه قابلیت شارژ شدن دارد و می تواند با محتویات تازه تعویض شود و مجدد برای بهره برداری طولانی مدت آماده گردد. به منظور دسترسی آسان برای خرید مبل بادی جیر پشتی دار اینتکس intex 68584 که برند و اصل می باشد می توان به نمایندگی اینتکس مراجعه کرد و محصول را با کیفیت اصل خریداری کرد.

برند
INTEX
طول
122 CM
عرض
81 CM
ارتفاع
127 CM
جنس
وینیل
تحمل وزن
100 KG
رویه مخمل
دارد ( کبریتی )
پمپ باد
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
2.2 KG
سایر ویژگی ها
.
زهرا سعیدی

دست سازنده درد نکنه

400 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

ارادتمندیم

400 روز پیش ارسال پاسخ
عادل مرادی

بی نظیر خیلی راضیم مچکرم

193 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سپاسگزاریم عادل عزیز

178 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...