شناور بادی اینتکس کد 56514

intex 56514

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,296,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس کد 56514 یکی از زیباترین و جدیدترین شناور های بادی کودکان قابل استفاده بر روی آب است که از طراحی بدنه بسیار مهیج و منحصر به فردی بهره می برد. این شناور بادی برای سرگرمی کودکان بوده که دارای ابعاد مناسب می باشد و به راحتی توسط پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد. این کالا برای کودکان تولید شده که از ایمنی لازم برخوردار است و همچنین دارای بدنه ای با دوام و مقاوم می باشد که برای سرگرمی و تفریح کودکان طراحی و تولید شده است.

 لازم به ذکر است این کالا وسیله تفریحی بادی سرگرم کننده ای بوده که از جنس pvc ساخته شده چرا که این جنس استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه، فشار، رطوبت و... دارد. پس به همین دلیل استفاده از آن در ساخت یک محصول بادی نشان دهنده کیفیت عالی کالا خواهد بود. همچنین قسمت رویه محصول نیز از پی وی سی طرح چرم و قسمت کف آن به صورت دو لایه ساخته شده تا بتواند به خوبی در برابر ساییدگی مقاومت کند. همانطور که مشاهده می کنید قسمت کالسکه این کالا از رنگ صورتی برخوردار می باشد و مانند یک کالسکه واقعی دارای درب و پنجره است که از سقف بادی برخوردار می باشد که کودک درون این شناور بادی قرار می گیرد. قسمت دیگر این محصول اسب کالسکه بوده که دارای رنگ بدنه سفید و صورتی است و توجه هر کودکی را به خود جلب می نماید. اسب بادی این کالا دارای دستگیره تعادل بوده که توسط دستگیره کودک با خیال آسوده روی این محصول قرار می گیرد. در آخر باید گفت این شناور بادی به عنوان استخر توپ و استخر بادی برای بازی و سرگرمی کودکان قابل استفاده می باشد. بنابراین برای خرید این محصول با شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید و محصول خود را پس از سفارش در مدت زمان کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...