شناور بادی اینتکس مدل 59380M

intex 59380

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 132 CM
  • عرض: 94 CM
  • جنس: وینیل
21%
450,000
358,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 59380M از جدید ترین تولیدات شرکت اینتکس بوده که تولید کننده با کیفیت ترین و زیبا ترین محصولات بادی بوده است. همانطور که می دانید یکی از نکات مهمی که اغلب ما در حین خریداری یک محصول به آن توجه می کنیم، شکل ظاهری و نوع طراحی آن محصول می باشد چرا که این مورد علاوه بر تاثیر گذاری بر روی زیبایی محصول بر نوع کارایی آن نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود و کودکان عزیز شما می توانند از این شناور بادی جذاب در بیشتر آب ها البته آب های کم عمق از آن استفاده کنند. این شناور بادی دارای بدنه ای با طرح ماهی بوده و دارای رنگ بدنه زرد و نارنجی بوده که دارای کف سفید رنگ به صورت راحتی و مواج می باشد که قابل استنفاده کودکان می باشد. این کالا طراحی مدرن و به صورت ایمن داشته و به همین سبب کودکان با تعادل کامل درون این شناور بادی قرار می گیرند و ساعت ها به بازی و سرگرمی بدون خستگی می پردازند.

 بخش اصلی بدنه این شناور بادی زیبا بادی از جنس وینیل یا همان پی وی سی بسیار با کیفیت بوده که در برابر فشار کاملا مقاوم و با دوام است و می تواند نیاز شما را از یک شناور بادی روی آب برای سالیان سال برطرف کند. لازم به ذکر است در کنار این محصول دفترچه راهنما و برچسب تعمیر هم دیده می شود که برای نصب و راه اندازی و یا در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید به راحتی به آن ها مراجعه کنید. هم اکنون این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
132 CM
عرض
94 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
27 KG
وزن بسته بندی
0.470 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 تا 6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...