شناور بادی اینتکس مدل 57557

intex 57557

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.30 CM
  • عرض: 1.20 CM
  • ارتفاع: 99 CM
16%
1,650,000
1,388,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 57557 یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین محصولات بادی تولید شده برای تفریحات آبی سنین بزرگسال بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این کالا دارای ابعاد و تحمل وزن بالاتری نسبت به دیگر مدل های مشابه خود دارد. همچنین جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی وینیل با رویه طرح چرم بوده که در برابر فشار و دمای آب مقاومت خوبی خواهد داشت. از همین رو می توان در فضای باز و حتی در معرض نور آفتاب نیز از این کالا استفاده کرد. این نوع جنس بدنه در برابر برخورد اشیای تیز حساس بوده و امری طبیعی برای محصولات بادی محسوب می شود.

لازم به ذکر است روی سطح این محصول دارای موج هایی بوده که سطح نرم و راحتی را برای نشستن و دراز کشیدن مصرف کنندگان ایجاد نموده است و همچنین دارای دو دستگیره مشکی رنگ روی بدنه می باشد که برای حفظ تعادل بیشتر افراد روی این محصول طراحی شده است. این شناور بادی طرح قو با داشتن نشیمنگاه مواج می تواند ساعت ها مورد مصرف کاربران قرار گیرد تا استراحتی آرامش بخش را بر روی این محصول تجربه نمایند. برای راه اندازی این شناور بادی می توان از انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کرد که برای تهیه این نوع پمپ های باد می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه نمود. این کالا به دلیل کیفیت بالای بدنه و طراحی بسیار زیبایی که داشته توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب نماید و از فروش بالا برخوردار باشد و همچنین به دلیل کیفیت بالای بدنه و طراحی بسیار زیبا، توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب نماید و از فروش بالایی برخوردار باشد. شما عزیزان می توانید این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر از طریق نمایندگی اینتکس تهیه نمایید.

برند
INTEX
طول
1.30 CM
عرض
1.20 CM
ارتفاع
99 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
1.950 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
کودک
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...