شناور بادی اینتکس مدل 57550

intex 57550

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
7%
476,000
446,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 57550 یکی از زیباترین و جذاب ترین لوازم شنا برای نوجوانان و بزرگسالان محسوب می شود که دارای رنگ و طرح بدنه بی نظیر می باشد که یکی از محصولات تولید شده در سال جدید می باشد. این شناور بادی از بدنه جذاب و مهیجی بهره می برد که هر بینده ای با دیدن این شناور روی آب محو تماشای آن شده و برای تفریح و شنا با این شناور بادی اشتیاق داشته و هیجان زده می باشد. این کالا محصول جدید شرکت معتبر اینتکس می باشد که تا کنون توانسته در تولید محصولات بادی موفق باشد و زیبا ترین و خاص ترین شناور های بادی روی آب را طراحی و تولید نماید. این شناور بادی بادمجان ساخته شده از pvc با بدنه چرم می باشد که از سطح نرم و راحتی بهره می برد. این محصول با کیفیت عالی و تولید شرکت اینتکس دارای دو دستگیره سنگین برای نگه داشتن بچه ها و حفظ تعادل هرچه بیشتر آنان است.

این شناور بادی دارای ابعاد بزرگ و قابل استفاده یک الی دو نفر بوده تا به کمک آن کودکان یاد بگیرند که چگونه شنا کنند. این شناور بادی سفره ماهی یک هدیه خاص و جذاب برای کودکان و بزرگسالان می باشد. که برای سنین بالای سه سال قابل استفاده می باشد و دارای رنگ بدنه آبی و طوسی با زیره سفید است که قسمت زیر آن که در آب قرار می گیرد. این شناور بادی روی آب دارای بدنه ای سبک و کم حجم بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی است و با کوچکترین پمپ محصولات بادی در مدت زمان کوتاهی راه اندازی می گردد. پس از باد کردن کامل این کالا شما می بایست سعی کنید تا از آن مراقبت های لازم را به بهترین شکل ممکن انجام دهید تا این محصول دچار آسیب نگردد. اگر تمایل به خرید این شناور بادی جذاب و کاربردی دارید، می توانید آن را هم اکنون از سایت اینتکس تهیه کنید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 1.1 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...