شناور بادی اینتکس مدل 57524

intex 57524

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 1.50 CM
  • عرض: 1.27 CM
  • جنس: وینیل
6%
946,000
890,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 57524 یکی از جذاب ترین و کودک پسندانه ترین محصول برای تفریحات آبی کودکان می باشد که از طرح و رنگ بدنه شاد و دلنشین برخوردار است و توجه هر کودکی را به خود جلب می نماید. این شناور بادی تولید شده توسط برند معتبر اینتکس است که برای بازی و سرگرمی کودکان طراحی شده و می تواند یک روز لذت بخش و به یاد ماندنی را برای عزیزان شما به ارمغان بیاورد. این محصول در این مدل تولید شده توسط برند معتبر اینتکس است که توانسته در تولید محصولات بادی موفق باشد و یکی از معروف ترین برند ها در کل دنیا نیز محسوب گرددکه می تواند یک محصول زیبا و کارآمد با طول عمر بالایی برای مصرف کنندگان باشد.

این شناور بادی روی آب کودک با طراحی بدنه زیبا از جنس بدنه با کیفیتی بهره میبرد که از مهم ترین گزینه ها در خرید این محصو.لات می باشد و همچنین مصرف کنندگان دقت ویژه ای در هنگام خرید به جنس بدنه محصولخواهند داشت. شایان ذکر استاین کالا ساخته از پی وی سی با روکش طرح چرم است که دارای ضخامت لایه ای مناسب و مقاوم بوده که دارای روکش نرم و راحت برای کودکان نیز می باشد و همینطور با داشتن جنس بدنه عالی و درجه یک هیچ گونه مشکل و آسیبی برای کودکان شما ندارد. البته قابل ذکر است این محصول برای استفاده بر روی آب بوده که شرایط مختلف آب و هوایی مانند گرما و تابش خورشید و همچنین دمای مختلف آب را به راحتی تحمل نموده و موجب پارگی و پوسیدگی نمی شود. این شناور بادی در این مدل دارای طراحی بدنه زیبا و رنگ آمیزی شاد و دلنشین بوده که در مرحله اول طراحی بدنه محصولات کودکان را به خود جلب می نماید و برای فرزندان جذاب و مهیج میباشد. شما عزیزان می توانید این محصول را با ضمانت نامه معتبر از سایت نمایندگی اینتکس تهیه نمایید.

برند
INTEX
طول
1.50 CM
عرض
1.27 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
1.2 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره نعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...