شناور بادی اینتکس مدل 56825

intex 56825

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 135 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.45 MM
18%
2,600,000
2,150,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 56825 یکی از جدیدترین و مناسب ترین محصولات تولید شده توسط برند معتبر اینتکس می باشد. این شناور بادی گرد با بدنه خوش رنگ و ترکیب رنگی جذاب یکی از لوازم شنا برای تفریحات آبی بوده که از کیفیت بدنه فوق العاده به همراه راحتی بی نظیر بهره می برد. این شناور بادی روی آب دارای رنگ بدنهقرمز و سفید از جنس پی وی سی در قسمت پشتی بوده که محصولی متفاوت برای سنین کودکان و بزرگسالان تولید شده توسط شرکت معتبر اینتکس می باشد که در سال جدید تولید شده و از دوام و استحکام لازم بر روی آب بهره می برد. این شناور بادی روی آب قابل استفاده بر روی آب های آرام مخصوصا آب استخر ها می باشد که در برابر شرایط جوی از جمله دمای مختلف آب و فشار آن مقاوم می باشد.

محصولی که ساخته شده از جنس پی وی سیبا روکش طرح چرم بوده و در قسمت رویه آن نیز از پی وی سی مقاوم و مستحکم استفاده شده است. این شناور بادی از یک تکیه گاه مخصوص نیز بهره برده که می تواند یکی از بهترین مزیت های این کالا جدید و کاربردی باشد. شناور بادی گرد پشتی دار اینتکس، محصول شرکت اینتکس با کیفیت عالی و طول عمر بالا با رنگ های جدیدی همراه شده و توانسته تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. بخش بالایی شناور و پشتی آن نیز دارای رویه  PVCمی باشد. شما می توانید این محصول جذاب را همراه با برچسب تعمیرات و پمپ باد دستی( قابل خرید از شرکت اینتکس) تهیه کنید. این شناور بادی قابل استفاده در آب های آرام و کم عمق همانند استخر در حین مسافرت و گردش های کوتاه یا طولانی مدت می باشد، بنابراین در صورت خرید این شناور بادی پشتی دار با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید و آن را مناسب ترین محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید.

برند
INTEX
قطر
135 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.45 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
100 KG
وزن بسته بندی
2.6 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
بزرگسالان
سایر ویژگی ها
دارای طناب نجات و دستگیره تعادل و جای نوشیدنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...