حوضچه آب اینتکس مدل 29080

intex 29080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 56 CM
  • عرض: 46 CM
  • ارتفاع: 10 CM
22%
540,000
425,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حوضچه آب اینتکس مدل 29080 محصولی این امکان را فراهم کرده که افراد قبل از ورود به استخر پای خود را تمیز کنند. این کالا بسیار کاربردی بوده و جزوء لوازم جانبی شرکت اینتکس جهت استفاده هر چه بهتر از استخر های بتنی، بادی و پیش ساخته می باشد. شرکت اینتکس تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه تولید کرده که به هیچ عنوان در اثر گذر زمان و استفاده مداوم دچار افت کیفیت نخواهد شد و تا سالیان سال برای شما کاربرد داشته و همانند روز اول قابل استفاده می باشد. لازم به ذکر است حوضچه آب استخر اینتکس ساخته شده از مواد پی وی سی نشکن و کاملا مقاوم در برابر تابش مستقیم نور آفتاب می باشد، همچنین همانطور که در تصاویر محصول مشخص است، در قسمت کف این حوضچه برآمدگی هایی جهت لیز نخوردن افراد تعبیه شده که باعث آسودگی خاطر خریداران شده است. 

این کالا به راحتی قابل نصب و جمع آوری از روی نردبان استخر ها بوده که به همین علت به راحتی و در کمترین زمان ممکن میتوان از این حوضچه آب استفاده کرد. حوضچه آب فوق مقدار 11.5 لیتر ظرفیت آب داشته که با وزن بسیار پایین خود به راحتی حمل و جابجا می شود. شایان ذکر است این کالا جزوء محصولات پر فروش این شرکت بوده چرا که این حوضچه می تواند قبل از ورود پای اشخاص به داخل استخر، آن را ضدعفونی و پاکسازی کرده و باعث تمیز تر ماندن آب داخل استخر شما شود. این کالا برای استخرهایی که چندین نفر به صورت همزمان از آن استفاده می کنند از جهت تمیز ماندن آب بسیار مناسب و از واجبات می باشد. اگر شما عزیزان قصد خرید این محصول کاربردی و فوق العاده را دارید بهتر است هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این کالا نمایید و این محصول جذاب را به همراه ضمانت نامه معتبر شرکت، در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
56 CM
عرض
46 CM
ارتفاع
10 CM
جنس
پلاستیک
حجم آب
3 L
سایر ویژگی ها
متناسب با همه نردبان های اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...