حلقه شنا بادی طرح لاما 58221

intex 58221

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 86 CM
  • عرض: 56 CM
  • جنس: وینیل
25%
350,000
265,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی کد 5822100 یکی از مدرن ترین و خاص ترین محصولات بادی مخصوص سنین 3 تا 6 سال برای کودکان بوده و همانطور که می دانید قطعا خیلی از خانواده ها دوست دارند که تفریحات آبی فرزند خود را به بهترین شکل و ایمن ترین حالت ممکن برگزار کنند که همین امر نیز باعث شده تا برای اینگونه تفریحات به دنبال خرید و انتخاب یک محصول ایده آل با طراحی زیبا باشند. لازم به ذکر است در همین راستا این کالا می تواند نیاز کودک شما را به بهترین شکل برطرف سازد که البته با توجه به این مسئله باید عنوان کنیم که از خصوصیات بسیار خوب و جذاب این حلقه شنا می توان به طراحی شیک و جدید آن اشاره کرد. بدنه اصلی این کالا را جنس پی وی سی طرح چرم درجه یک تشکیل داده که این جنس قطعا یک جنس مقاوم و در عین حال ضخیم و رایج در بین تمامی محصولات بادی به شمار می رود و البته این کالا نیز از این قضیه مستثنی نخواهد بود.

 دیگر ویژگی و خصوصیت فوق العاده این محصول نیز بحث بهره مندی از حجم و وزن بسیار کم، برای حمل و نقل بوده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این کالا این مزیت را در اختیار شما قرار داده تا که به بهترین شکل ممکن از این کالا در جهت حفظ تعادل و ایمنی پس از قرار گیری بر روی آب استفاده کنید. این استخر جذاب توسط انواع پمپ باد محصولات بادی( قابل خریداری از شرکت اینتکس) در مدت زمان کوتاهی قابل راه اندازی است که به دلیل داشتن ابعاد و حجم مناسب به راحتی قابل حمل و جابجایی نیز می باشد. در صورت تمایل به خرید این محصول بادی جذاب و جدید برای کودکان به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
86 CM
عرض
56 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
برچسب تعمیرات
ندارد
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.200 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 تا 6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...