حلقه شنا بادی اینتکس کد 59260

intex 59260

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: وینیل
  • قطر: 76 CM
  • ضخامت جنس: 0.20 MM
44%
250,000
140,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی اینتکس کد 59260 از سری محصولات بادی و تفریحی شرکت اینتکس بوده که با دارا بودن طرح جذاب و ساده مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. لازم به ذکر است این کالا از جمله محصولات زیبا و با کیفیت بوده که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده و توانسته جای خود را در میان هواداران تفریحات آبی باز کند. جنس بدنه این حلقه شنای بادی از نوع وینیل یا همان pvc طرح چرم بوده و قابلیت تحمل وزن عالی و استحکام بالا برای بدنه این محصول در نظر گرفته شده است. این کالا وسیله ای کمک آموزشی برای شنا نیز بوده که می توانید با استفاده از آن به صورت مرتب تمرین کرده و در عمق های بالا تر نیز شنا کنید. حلقه شنا بادی با توجه به طراحی و ساختی که داشته به چندین روش مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین شناور های بادی می باشد. این کالا با توجه به اسمی که داشته، طراحی بصورت حلقه ای دارد و با ساختار بادی خود می تواند بر روی آب شناور بماند.

حلقه شنا بادی اینتکس کد 59260

کودکان می توانند دستان خود را به دور این محصول حلقه کرده و یا وارد آن شده و نیم تنه بالا خود را بیرون از آب نگه دارند و شنا کنند. این حلقه شنا بادی مناسب برای تمامی آب ها بوده و شما می توانید از آن در عمق های بسیار زیاد بدون هیچ گونه نگرانی استفاده کنید .برای راه اندازی این کالا احتیاج به یک پمپ باد دستی یا برقی دارید که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس بصورت جداگانه تهیه کنید. این محصول با طرح و رنگ بندی شاد و زیبایی تولید شده که به دلیل توجه به روحیات کودکان این عمل صورت گرفته است. برای خرید این کالا زیبا در بالاترین سطح کیفیت بدنه و مناسب ترین قیمت می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت اینتکس اقدام به یک خرید مطمئن و آنلاین نمایید.


حلقه شنا بادی یک نفره شفاف سبز یکی از زیبا ترین و جذاب ترین حلقه های شنا برای تمامی سنین مختلف بوده که برای تفریحات آبی و استفاده بر روی آب های آرام مناسب می باشد. این حلقه شنا دارای رنگ شاد سبز با رویه شفاف می باشد که با قرار گیری بر روی آب جذابیت و زیبایی فوق العاده ای ایجاد می نماید. این محصول یکی از جدیدترین نوع حلقه های شنا از نظر طراحی رویه بدنه بوده که توسط شرکت اینتکس با تحمل وزن مناسب طراحی شده و از استحکام و کیفیت لازم برخوردار بوده که به صورت فوق العاده جذاب و بادوام تولید گشته است. جنس این محصول بادی نیز همانند جنس هر نوع محصول دیگری می تواند سبب تغییر کیفیت و طول عمر آن شود، بنابراین در خرید این محصولات باید به این نکته توجه داشته باشید. برای تولید این حلقه شنا از بهترین نوع پی وی سی با روکش چرم استفاده شده و تمامی وزن وارده به محصول را به راحتی تحمل خواهد کرد.

حلقه شنا بادی اینتکس کد 59260

شما می توانید از این کالا به راحتی در فضاهای باز نیز استفاده کنید زیرا که تغییرات شرایط آب و هوایی، دماهای مختلف آب و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید هیچ تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد. یکی دیگر از خصوصیات بسیار عالی این جنس بدنه، ضد آب بودن و عدم حساسیت پوستی ، دوام بالا در برابر دماهای مخلتف و نور خورشید بوده و این ویژگی ها سبب شده تا این برند های بزرگ مانند شرکت اینتکس از پی وی سی درجه یک و مستحکم برای تولیدات خود استفاده کنند. جهت راه اندازی این کالا از طریق یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام نمایید که این حلقه شنا بادی در کمتر از 3 دقیقه برای بازی فرزند شما آماده است. این محصول برای خرید تمام هموطنان عزیز در حال حاضر در نمایندگی اینتکس موجود بوده و شما با مراجعه به دفتر نمایندگی و یا استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید این محصول را خریداری کنید.


حلقه شنا بادی کودک شفاف صورتی یکی از جدیدترین و کاربردی ترین نوع حلقه های شنا از نظر طراحی رویه بدنه بوده که توسط شرکت اینتکس برای تمامی سنین به ویژه کودکان طراحی و تولید گشته است. کالایی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم شفاف و بسیار زیبا بوده که از رویه ای لطیف و راحت نیز بهره مند است و هیچ حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد، بنابراین نگران حساسیت های پوستی نباشید. همچنین لازم به ذکر است این کالا در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشد. شما می توانید این محصول را در کمتر چند دقیقه راه اندازی کنید اما قبل از انجام این کار باید یک پمپ باد دستی تهیه نمایید تا به راحتی بتوانید حلقه شنا بادی را قابل استفاده کنید. جهت راه اندازی محصول باید دریچه باد قرار گرفته روی بدنه را باز کرده تا بتوانید پمپ را به آن قسمت متصل کنید و پس از آن محصول را باد کرده تا زمانی که به فرم ایده آل برسد.

حلقه شنا بادی اینتکس کد 59260

این کالا برای استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها مناسب بوده و علاوه بر تفریحات آبی به عنوان غریق نجات ساده نیز کاربرد بسیاری خواهد داشت. این کالا در سه رنگ ساده و زیبا توسط شرکت اینتکس تولید شده که این محصول را با کیفیت بسیار بالا طراحی کرده است. شرکت اینتکس این حلقه شنا را در رنگ صورتی طراحی کرده و افراد میتوانند بر اساس سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب و خریداری کنند. حتما به این مورد توجه داشته باشید که این محصول نباید برخوردی با جسم های تیز داشته باشد چرا که در این صورت ممکن است آسیب دیده و سوراخ شود. شما عزیزان می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس متنوع ترین مدل های حلقه شنا بادی را مشاهده کرده و آن ها را با نازل ترین قیمت و ضمانت نامه معتبر خریداری کنید.

برند
INTEX
جنس
وینیل
قطر
76 CM
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
0.22 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
8 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...