حلقه شنا بادی اینتکس مدل 58221K

intex 58221

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
86,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 58221K بدون شک از بهترین محصولات برای استفاده بر روی آب هستند که می توانید از آن ها برای بازی و تفریحات آبی خود استفاده کنید و حتی برای آموزش و یادگیری شنا نیز از این محصولات بادی بهره مند شوید. این حلقه شنا بادی همانطور که از نامش مشخص است، طراحی گرد و حلقه ای داشته و شبیه به تویوب می باشد که به دلیل طراحی بادی خود و داشتن محفظه های باد شونده می تواند بر روی آب شناور بماند. این محصول بر اساس ابعادی که داشته می تواند وزن های مختلفی را نیز تحمل کند. این حلقه شنا بادی محصول بسیار جذاب و ایده آل برای یک تجربه خوب و سرگرم کننده بر روی آب در روز های گرم تابستان و اوقات فراغت برای شما مصرف کنندگان عزیز داشته باشد. شایان ذکر است جنس بدنه این حلقه بادی از وینیل با ضخامت لایه ای بالا می باشد که با قرار گیری بر روی سطح آب با توجه به دمای مختلف آب و هوا دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 58221K

این کالا از راه اندازی آسان و بسیار ساده ای بهره می برد که می توان با استفاده از پمپ های بادی اینتکس محصول را اه اندازی کرد و با داشتن وزن بدنه سبک به راحتی در مکان مورد نظر استفاده نمود. شکل ظاهری و طراحی محصول به شکل پرنده باعث زیبایی این حلقه شده و فرد استفاده کننده از این حلقه شنا بادی می تواند پس از قرار گیری در داخل این محصول به راحتی و با در دست گرفتن قسمت های بالای این محصول به راحتی ایمنی خود را حفظ کند. همچنین ابعاد استاندارد این محصول هم باعث شده تا تمامی کودکان بتوانند با خیال راحت از این حلقه شنا استفاده نموده و لذت ببرند. جهت سفارش این کالا می توانید به سایت اینتکس کرج مراجعه کنید.

نوع تفریحی
 طول 71 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 200 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراه-----

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...