حلقه شناور بادی اینتکس مدل 59252

intex 59252

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 91 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.23 mm
44%
430,000
245,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بازی اینتکس کد59252 مناسب برای نوجوان و بزرگسال از نمایندگی سعید اینتکس


حلقه شناور بادی اینتکس مدل 59252 از زیبا ترین محصولات بادی طراحی شده به منظور استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که شما می توانید با خرید این کالا، وسیله ای بسیار دوست داشتنی برای شناور ماندن بر روی آب داشته باشید. حلقه های شنا بادی، قابل استفاده برای تمامی سنین بوده و با طراحی جدید و خاصی که داشته طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این حلقه شنا بادی همانطور که از نامش پیداست، به صورت حلقوی و گرد طراحی شده و متفاوت با شناور های دیگر است. برخی از شناور های دیگر مانند تشک بادی، برای ریلکس کردن بسیار عالی هستند، اما همانند حلقه های شنا نمی توانند تعادل خوبی داشته باشند و از این رو حلقه شنا با توجه به ساختار حلقوی شکل خود به خوبی می تواند بر روی آب های تقریبا مواج نیز کارایی بسیاری داشته باشد.

حلقه شناور بادی اینتکس مدل 59252

لازم به ذکر است جنس بدنه این حلقه شنا از پی وی سی بوده و به دلیل استفاده از پی وی سی در تولید محصولات بادی، قابلیت انعطاف پذیری آن و همچنین مقاومت بالا در برابر فشار بطور چشمگیری افزایش یافته است و همچنین بخش کناری و زیرین حلقه شنا نیز از پی وی سی طرح چرم و رنگی ساخته شده که ضخامت بالای لایه های استفاده شده، دوام بسیار خوبی را به محصول بخشیده است. راه اندازی این محصول پرکاربرد کار دشواری نمی باشد و می توان به راحتی آن را راه اندازی کرد. برای سریع تر کردن روند راه اندازی باید از پمپ های باد استفاده کنید که البته پمپ باد مخصوص محصولات بادی و حلقه های شنا را می توانید از فروشگاه اینتکس، تهیه کنید.

پس از باد کردن محصول بادی نیز حتما از محکم بسته شدن دریچه باد آن مطلع شوید. حتما توجه داشته باشید که نباید میزان باد حلقه شنا بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد چرا که باد کم عملکرد حلقه شنا را با اختلال مواجه خواهد کرد و باد زیاد موجب آسیب به محصول شما خواهد شد. اگر قصد خرید این حلقه شنا بادی جذاب را دارید می توانید از طریق نمایندگی اینتکس به همراه ضمانت نامه معتبر اقدام کنید.

برند
INTEX
قطر
91 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.23 mm
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
60 KG
وزن بسته بندی
0.250 kg
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...