تشک بادی اینتکس مدل 66769

intex 66769

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 203 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 23 CM
8%
1,950,000
1,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس مدل 66769 برای دو نفر بزرگسال می باشد. این محصول دارای جای بالش برجسته و قیمتی ارزان با خدمات پس از فروش می باشد.

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس مدل دونفره با کد 66769 یکی از نمونه های تشک های بادی اینتکس می باشد که جهت انواع استفاده کاملا مناسب بوده و کیفیت بالایی را دارا می باشد. شما همواره می توانید از این محصول در هر مکان و شرایط استفاده نمایید و در صورتی که قصد استفاده از آن را در فضاهای باز دارید ،حتما از یک زیر انداز برای قسمت زیر آن استفاده نمایید. تشک بادی اینتکس کد 66769 ساخته شده از جنس pvc ضخیم و با کیفیت می باشد و دارای انعطاف و مقاومت بالایی است. سطح روی محصول با لایه ای از جیر به خوبی پوشش داده شده و خاصیت ضد تعریق دارد.در صورتی که این لایه دچار کثیفی و یا الودگی شد به خوبی قابلیت شستشو را دارد و بوسیله ی مقداری مواد شوینده و آب می توانید آن را توسط دست کاملا شستشو داده و مانند روز اول کاملا پاک و تمیز استفاده نمایید. ظرفیت این تشک 2 نفره بوده و 273 کیلو وزن را به خوبی تحمل می کند. قسمت بالای تشک و محل قرار گیری سر روی تشک حالتی برجسته دارد و در صورتی که بالشت همراه خود نداشته باشید به راحتی می توانید روی آن استراحت نمایید.


تشک بادی اینتکس مدل 66769 از پر فروش ترین و جدیدترین محصولات بادی شرکت معتبر اینتکس بوده که با توجه به ابعاد و مساحت بزرگ خود مناسب برای استفاده دو فرد بالغ بصورت همزمان می باشد. ساختار مقاوم و سه لایه این تشک بادی می تواند تا وزن را تا 273 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند که تحمل وزن بسیار بالایی بوده که این قابلیت به دلیل استفاده از اجناس بسیار خوبی همچون پی وی سی و رویه ضخیم می باشد. این تشک بادی دو نفره بزرگسال دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی است که می تواند سطحی نرم و راحت را در اختیار شما عزیزان قرار دهند، به خصوص اگر از ساختاری با رویه مواج نیز طراحی شده باشد.

 جنس رویه این محصول از مخمل درجه یک بوده که باعث نرم شدن سطح تشک بادی شده و دیگر به مانند سایر تشک ها رویه طرح چرم ندارد تا بدن شما عرق نکند  و فقط جنس کناره های آن از PVC طرح چرم بوده که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است کفی آن نیز از پی وی سی دو لایه ساخته شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار دارد. این تشک بادی کاربردی تنها مختص استفاده در منزل نمی باشد و شما می توانید آن را با خود به مسافرت نیز برده و در سفرهای طولانی و فضای باز نیز استفاده کنید زیرا که این جنس در برابر نور آفتاب نیز مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد و همچنین بدنه ضد آب این کالا می تواند طول عمر بالایی را برای این محصول بادی شما به همراه داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، یا راهنمایی بیشتر در خرید و سفارش این کالا می توانید با فروشگاه اینتکس تماس گرفته و محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
203 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
23 CM
ظرفیت
2 نفر
تحمل وزن
273 KG
وزن بسته بندی
6.400 KG
پمپ باد
ندارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...