تشک بادی اینتکس مدل 58762

intex 58762

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 224 CM
  • عرض: 107 CM
  • ارتفاع: 22 CM
10%
650,000
585,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

تشک روی آب اینتکس مدل 58762 تشک بستنی قیفی سایز بزرگ اینتکس بهمراه کارت گارانتی سعید اینتکس

تشک بادی اینتکس مدل بستنی قیفی سایز بزرگ با کد 58762 بعنوان یکی دیگر از محصولات تفریحی اینتکس جهت استفاده بر روی آب می باشد و برای استفاده افراد بزرگسال کاملا مناسب و مطلوب بوده .
تشک روی آب اینتکس مدل بستنی قیفی بصورت کاملا سه بعدی طراحی شده و هنگام استفاده از زیبایی خاصی برخوردار است.ساخته شده از جنس وینیل بوده و مقاومت بالایی در برابر تحمل وزن و فشار باد دارد.تشک روی آب اینتکس همواره سازگار با پوست بدن بوده و هیچگونه حساسیتی با آن ایجاد نخواهد کرد. همواره از این تشک بادی می توانید برای استفاده در استخر و بر روی آب بهره ببرید.


تشک بادی اینتکس مدل 58762 توسط شرکت اینتکس تولید و به بازار عرضه شده که این شرکت از تولیدکنندگان بزرگ و معتبر در عرصه تولید انواع لوازم بادی می باشد. کیفیت تولید تمامی محصولات این شرکت بسیار بالا بوده و همچنین دوام عمر بالایی را برای شما به ارمغان می آورد. این کالا با رنگ آمیزی بسیار زیبا و شاد محصولی برای تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم طرح دار است که توجه هر شخصی را به خود جلب می نماید. این برای سنین بالای 9 سال طراحی شده که تحمل وزن 100 کیلوگرمی داشته و از نظر ظاهری این تشک بادی روی آب مانند بستنی قیفی طراحی شده که سه رنگ صورتی، سفید و قهوه ای داشته و همچنین از ویژگی رویه مواج برخوردار است که علت استفاده از این طراحی انعطاف پذیری بیشتر تشک بادی روی آب، خاصیت ضد تعریق و همچنین جلوگیری از لغزندگی تشک می باشد.

تشک بادی اینتکس مدل 58762

برای راه اندازی هرچه سریع و ساده تر تشک بادی روی آب طرح بستنی شما تنها نیاز به یک پمپ باد دارید که البته انتخاب پمپ باد نیز مهم بوده و شما می توانید آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید. گاهی ممکن است تشک بادی روی آب در اثر برخورد اجسام تیز و یا به هر دلیل دیگری سوراخ و پنچرشود که با توجه به این موضوع شرکت اینتکس برچسب هایی را برای تعمیر آن طراحی کرده که می توانید با استفاده از آن نسبت به پنچرگیری و تعمیرات محصول خود در صورت آسیب دیدگی اقدام کنید. برای تهیه این کالا به همراه ضمانت نامه می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
224 CM
عرض
107 CM
ارتفاع
22 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
100 KG
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
وزن بسته بندی
1.6 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...