استخر بادی اینتکس مدل 58924

intex 58924

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 86 CM
  • ارتفاع: 25 CM
  • جنس: وینیل
14%
450,000
390,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل 58924 مخصوص نوزادان 1-3 سال از نمایندگی سعید اینتکس با نازلترین قیمت و ارسال فوری

استخر حلقه ای یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد. از مزیت  های استخر حلقه ای اینتکس می توان به کف باد شونده آن اشاره کرد که هنگام استفاده باعث می شود سطح زیرین استخر برای کودک از نرمی و انعطاف خاصی  برخوردار باشد. به علت ابعاد مناسب این استخر از آن می توان به عنوان وان کودک در حمام استفاده نمود. همچنین علاوه بر استخر آب، میتوان از آن به عنوان استخر توپ در محیط های بسته و هم آزاد استفاده کرد. استخر حلقه ای دارای سه حلقه رینگی می باشد که به صورت مجزا از یکدیگر باد می شوند و روی یکدیگر قرار گرفته اند. جنس این استخر از جنس وینیل بوده و  از لحاظ بهداشتی سازگار با پوست کودک شما می باشد.
جهت حفظ ایمنی و طول عمر محصول حدالمقدور سعی شود  از یک زیر انداز مناسب  برای زیر محصول استفاده شود تا از آسیب دیدگی کف  استخر بتوان جلوگیری کرد.  برای باد کردن محصول نیز حتما می بایست از پمپ  بادهای شرکت اینتکس استفاده  نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه  استفاده ننمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 58924


استخر بادی اینتکس مدل 58924 از سری محصولات با طراحی جدید و جذاب برای استفاده کودکان طراحی شده به همین دلیل طراحی بدنه ای استاندارد برای حفظ سلامتی آن ها داشته و همینطور ظاهری کاملا شاد و راحت دارد زیرا که نیاز بوده محصول عرضه شده توانایی ارتباط برقرار کردن با روحیات لطیف کودکانه را داشته باشد. البته گفتنی است کمپانی بزرگ اینتکس که جزوء برترین تولید کنندگان این گروه از محصولات بوده، توانسته به خوبی نیاز مخاطب را شناخته و به آن توجه کند.

محصولات بادی عرضه شده توسط این کارخانه تنوع بسیار بالایی داشته اند که به همین دلیل می توانید در زمان خرید انتخاب راحتی را داشته باشید. همانطور که می دانید کیفیت و مرغوبیت جنس بدنه کالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده زیرا که در صورت این کیفیت عالی بوده که مصرف کننده می تواند از طول عمر محصول آسوده خاطر باشد. به همین دلیل شرکت اینتکس روکش بدنه این استخر بادی را از بهترین نوع پی وی سی با روکش چرم طراحی و تولید کرده و دارای ضخامت لایه ای مناسب می باشد که در قسمت کف به صورت دو لایه طراحی شده که در برابر فشار و ضربه کاملا با دوام می باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 58924

البته لازم به ذکر است شما می توانید از این استخر بادی فوق العاده به راحتی در فضاهای باز نیز استفاده کنید زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی، دماهای مختلف آب و قرار دادن آن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نخواهد داشت. در رابطه با راه اندازه استخر بادی باید گفت که این محصول از راه اندازی بسیار سریع و آسان بهره می برد که دارای 2 الی 3 محفظه بادی بوده و فقط کافیست محصول مورد نظر را از جعبه بسته بندی خارج نموده و پمپ باد را به محفظه باد استخر متصل نموده و شروع به باد زدن کالا نمایید که در مدت زمان 3 دقیقه ای این عمل بطور کامل انجام شده و استخر بادی شما قابل استفاده می باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 58924

این استخر بادی کودک سه لایه برای خرید تمام هموطنان در حال حاضر در نمایندگی اینتکس موجود می باشد و شما با مراجعه به دفتر نمایندگی و یا استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید این محصول را خریداری کنید.

برند
INTEX
قطر
86 CM
ارتفاع
25 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
0.7 KG
ظرفیت
56 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...