استخر بادی اینتکس مدل 58485

intex 58485

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 305 cm
  • عرض: 183 cm
  • ارتفاع: 56 cm
11%
3,880,000
3,488,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس مدل 58485 نمونه ای از استخرهای بادی خانواده با طراحی مستطیلی شکل بوده و از جنس پی وی سی دولایه ضخیم با رویه طرح چرم مقاوم می باشد. همانطور که مشاهده می کنید کلیه دیواره و بخش کناری این استخر تصاویر موجودات دریایی داشته و به طرح آکواریومی یا اقیانوسی معروف است. استخر بادی بزرگسال مستطیلی شکل با ظرفیت 1050 لیتر از سری استخر های بادی بزرگ مخصوص سنین کودکان و بزرگسالان بوده که در ابعاد بزرگی برای تفریحات آبی و حتی توپی طراحی و ساخته شده است. جنس بدنه این کالا که یکی از آیتم های مهم برای خرید آن محسوب می شود بر گرفته شده از پلاستیک پی وی سی ضخیم بوده و دارای بدنه ایست که تمام قسمت رویه آن را روکش طرح چرم پوشانده و به دلیل داشتن کیفیت بالا در برابر هرگونه شرایط جوی، دما و فشار آب بسیار مقاوم خواهد بود.

 این بدنه در برابر فشار های ناشی از تکیه دادن و یا حتی نشستن بر روی آن نیز کاملا مقاوم بوده و شما با خیالی آسوده می توانید آن را در فضای باز و در فصول گرما و سرما استفاده نمایید. درصورت استفاده صحیح، این کالا طول عمر بالایی داشته که لازم به ذکر است بهترین و مناسب ترین روش های مراقبت از بدنه این استخر مانند سایر محصولات بادی شرکت اینتکس بخصوص استخر های بادی دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه آن می باشد که البته علاوه بر این محل راه اندازی و نوع استفاده از این کالا نیز می تواند در حفاظت بیشتر از این کالا بسیار موثر باشد. این محصول یکی از بهترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان و بزرگسالان بوده که برای تفریحات آبی، شنا و به دلیل داشتن بدنه ای مقاوم می توان از دیواره های آن به عنوان پشتی نیز استفاده نمود. این کالا به دلیل داشتن وزن مناسب قابل حمل و استفاده در سفرها نیز خواهد بود. این محصول توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.استخر بادی اینتکس مدل 58485

برند
INTEX
طول
305 cm
عرض
183 cm
ارتفاع
56 cm
جنس
وینیل
وزن بسته بندی
7.45 gr
رده سنی
+6 سال
مناسب برای
کودک و بزرگسال
ظرفیت
1050 لیتر
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...