استخر بادی اینتکس مدل 58484

intex 58484

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 305 CM
  • عرض: 183 CM
  • ارتفاع: 56 CM
16%
3,900,000
3,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس مدل 58484 طرح مستطیل استخری زیبا و مقرون به صرفه برای کودکان و بزرگسالان می باشد این استخر بادی دارای کارت گارانتی شرکتی و ارسال فوری و ارزان به سراسر کشور می باشد.

محصولات مرتبط

استخر بادی مستطیل اینتکس با کد 58484 یکی از بزرگترین استخر های بادی شرکت اینتکس بوده که متناسب با طول و عرض دارای ارتفاع مناسبی نیز می باشد. جنس بدنه استخر ساخته شده از وینیل بوده و از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار می باشد. طراحی ساده و ترکیب رنگ سفید و آبی ، زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است. استخر 58484 ساخته شده از 2 لایه جداگانه بوده و می بایست این 2 لایه را به صورت مجزا باد نمایید.
ابعاد به گونه ای در نظر گرفته شده که 4 الی 5 کودک بصورت همزمان می توانند به راحتی در آن بازی کنند و احساس راحتی داشته باشند. هنگام استفاده از محصول حتما سعی نمایید از یک زیر انداز مناسب برای زیر استخر خود استفاده نمایید تا از آسیب دیدن آن جلوگیری نمایید. در صورتی که قصد دارید آن را در محیط باز چند روز استفاده نمایید ، بهتر است روی آن را با استفاده از یک رو انداز مناسب بپوشانید تا در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار نگیرد. نکته ی مهم تر این است که برای باد کردن استخر بادی 58484 بهتر است از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد با فشار زیاد برای باد کردن محصول استفاده نکنید.


استخر بادی اینتکس مدل 58484 یکی از بزرگترین و بهترین نوع استخر های بادی بزرگسالان و کودکان برای تفریحات آبی در فضای باز طراحی شده است. این کالا با داشتن طول بالا و عمق کم می تواند بیشتر برای سنین کم و تفریحات آبی و حتی توپی آن ها بسیار مناسب باشد. طراحی و نوع ساخت در نظر گرفته شده برای این استخر بادی به صورت مستطیلی بوده که از دیواره هایی بزرگ با طراحی سه طبقه ای یا سه لایه ای بهره می برد. دیواره هایی که هر کدام از آن لایه ها به صورت مجزا تعبیه شده و به یکدیگر متصل می باشد و هر کدام از این طبقات نیز از دریچه باد جداگانه ای نیز بهره مند هستند. قسمت کف این استخر از نوع دو لایه ساده بوده که از یک دریچه مخصوص تخلیه آب نیز در خود برخوردار است.

استخر بادی اینتکس مدل 58484 این دریچه تخلیه آب می تواند در سریع و راحت خالی کردن آب داخل استخر بسیار موثر باشد. این کالا به دلیل داشتن دیواره هایی مقاوم نیز می تواند به عنوان تکیه گاه و یا پشتی استفاده شود. لازم به ذکر است ابعاد این محصول به گونه ای در نظر گرفته شده که 4 الی 5 کودک بصورت همزمان می توانند به راحتی در آن بازی کنند و احساس بسیار راحتی داشته باشند. این محصول با داشتن ویژگی و خصوصیت های بسیار خوب و طراحی استاندارد آن را به یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین استخر های بادی بزرگ تبدیل نموده است. این استخر بادی کالاییست که به واسطه کیفیت عالی، طول عمر بالا و طراحی ظاهری بسیار شیک در میان محصولات بادی از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. این محصول دارای برچسب تعمیرات نیز بوده و توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما به راحتی ارتباط برقرار کنید.

برند
INTEX
طول
305 CM
عرض
183 CM
ارتفاع
56 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
7.3 KG
ظرفیت
1020 L
مناسب برای
6 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...