استخر بادی اینتکس مدل 58469

intex 58469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 262 CM
  • عرض: 175 CM
  • ارتفاع: 56 CM
1,546,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  طرح  فروزن  مستطیل  اینتکس  مدل  58469  دارای  کارت  گارانتی  واقعی  ویژه  تعمیرات  سعید  اینتکس  می  باشد.

محصولات مرتبط

استخر مستطیلی شکل با طرح کارتونی فروزن یکی از محبوب ترین استخرهای کودکان در رده ی سنی 6 سال به بالا می باشد. این استخر به شکل مستطیلی ساخته شده که ارتفاع آن از دو لایه تشکیل شده که هر لایه دارای دریچه باد مجزا می باشند. طرح روی بدنه استخر شخصیت کارتونی فروزن است که از محبوب ترین شخصیت های کارتونی برای کودکان است و موجب می گردد کودک شما در هنگام بازی احساس لذت و شادی بیشتری را تجربه کند. از مزیت این استخر می توان به دریچه ی تخلیه آب اشاره کرد که موجب سهولت در خروج آب از استخر می گردد. جنس این استخر وینیل بوده و از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است. همچنین انعطاف پذیری و ضد حساسیت بودن این محصول موجب می گردد پوست کودک شما آسیب نبیند.
برای راه اندازی این محصول نیز حتما می بایست از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده ننمایید.  باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول صاف شود و شکل و فرم لازم را به خود بگیرد و دارای انعطاف باشد. وجود چین و چروک در زوایا طبیعی است. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی اینتکس مدل 58469 یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر بادی برای استفاده رده سنی کودک بوده که توسط برند اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. ساختار اصلی بدنه این محصول کاملا مستطیل شکل بوده که بدنه آن از دولایه تشکیل شده و هر یک از این طبقه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی و قابل استفاده می شود. بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم ساخته شده تا شما بتوانید در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده آن را برای استفاده فرزند خود راه اندازی کنید. در نظر داشته باشید قرار داشتن این محصول در فضای باز و تماس با نور خورشید و دماهای مختلف آب تاثیری بر طول عمر و کیفیت بدنه این استخر بادی کودک نخواهد داشت. 

محصولاتی مانند استخر بادی که برای استفاده رده سنی کودک طراحی و تولید شده نیاز به ظاهری فانتزی و بر اساس روحیات این گروه سنی داشته تا توسط مصرف کنندگان مخصوص به خود مورد استقبال قرار گیرد. در همین راستا بوده که استخر بادی اینتکس مدل 58469 را بر اساس انیمیشن محبوب فروزن تولید کرده تا توجه دختران کودک واقع شود. این استخر بادی کودک در زمانی کوتاه راه اندازی و به سرعت جمع اوری خواهد شد. با توجه به این نکته و با در نظر گرفتن وزن کم بدنه و کیفیت بالا جنس بدنه محصول می توان گفت این محصول قابل استفاده در زمان سفر می باشد. استخر بادی کودک طرح فروزن که توسط فروشگاه سعید اینتکس عرضه شده دارای گارانتی رسمی بوده تا بتوانید به راحتی ان را به سبد خرید خود اضافه کنید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده برای خرید استخر بادی اینتکس مدل 58469 می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخرهای بادی کودکان تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس دارای تنوع بی حد بوده و خریدار با خاطر آسوده می تواند استخری را برای کودک خود انتخاب و خریداری نماید. زیرا بالا بودن کیفیت این استخر ها ثابت شده است. در میان استخر های بادی کودک، برخی مناسب برای دختران و برخی فقط مخصوص پسران می باشد. از سری استخر های مخصوص دختران، استخر بادی اینتکس مدل 58469 است. در ادامه به بررسی ویژگی های این استخر زیبا می پردازیم. 

طراحی بدنه استخر بادی به شکل انیمیشن فروزن

این استخر زیبا دارای بدنه ای به شکل مستطیل می باشد که دارای لبه های منحنی است. کف استخر و دیواره داخلی آن به رنگ آبی می باشد. بدنه بیرونی آن برگرفته از انیمیشن زیبای Frozen است که بی شک تمام دختران به آن علاقه دارند. طراحی به شکل شخصیت های انیمیشن یک طراحی خاص بوده که تمامی کودکان به شخصیت های انیمیشنی علاقه نشان می دهند. بر روی بدنه بیرونی این استخر کودک اینتکس شخصیت های اصلی انیمیشن Frozen دیده می شود. که کودک با دیدن آن شگفت زده خواهد شد. دیواره این استخر از داخل دو تکه می شود که به استحکام بیش تر آن کمک می کند. 

استخر بادی اینتکس مدل 58469

کیفیت بالای استخر بادی

این استخر بادی از جنس وینیل ساخته شده است که بسیار محکم و مقاوم در برابر هر شرایط آب و هوایی بوده و می توانید به راحتی از آن در فضاهای باز و در محیط خانه استفاده نمایید. بدنه این استخر در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد و دارای طول عمر بسیار بالایی است. شما باید مراقب باشید تا کودک از نزدیک کردن اجسام تیز و برنده به بدنه استخر اجتناب کنند. به علاوه استخر را پس از باد کردن بر روی زمین نکشند زیرا کشیدن زمین بر روی سنگ و چوب ممکن است به بدنه آن آسیب بزند. جنس دیواره استخر از وینیل طرح دار می باشد که رویه طرح چرم دارد. کف استخر نیز از جنس وینیل دو لایه می باشد که استحکام استخر را افزایش می دهد. اگر به بدنه استخر شما آسیب رسید توسط برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود است آن را ترمیم کنید. اگر بدنه استخر در اثر رعایت نکردن نکات نگه داری، پاره شد، با شماره های موجود در سایت سعید اینتکس تماس بگیرید تا کارشناسان ما استخر را تعمیر کنند. 

قابلیت های استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 58469 ابعادی به مشخصات طول 261 سانتی متر، عرض 175 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متر دارد که ظرفیت آب آن 770 لیتر می باشد. در زیر استخر دریچه تخلیه آب استخر موجود است که با استفاده از آن به سادگی می توانید آب استخر را تخلیه نمایید. وزن بسته بندی استخر تقریبا 10 کیلوگرم می باشد که به سادگی می توانید آن را حمل کنید. از این استخر می توانید در مسافرت هم استفاده نمایید. زیرا ابعاد استخر بادی به گونه ای است که فضای کمی را نیاز دارد. شما باید در محیط مورد نظر استخر را از بسته بندی خارج نمایید و توسط پمپ (قابل خرید از فروشگاه اینتکس) در زمان کوتاهی آن را باد کنید. هم چنین پس از استفاده از طریق دریچه های هوای موجود بر روی بدنه می توانید باد استخر را خالی کرده و آن را بسته بندی کنید. بر روی بدنه این استخر دو عدد دریچه باد موجود است. از این استخر زیبا می توانید در منزل به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید. فقط کافی است آن را در اتاق کودک باد کنید و داخل آن را از توپ های رنگی پر کنید و شاهد شادی و خوشحالی کودک خود باشید. 

استخر بادی اینتکس مدل 58469

ثبت سفارش استخر بادی

استخر های بادی کودک ساخت شرکت اینتکس از طریق نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران توزیع می شود. بالاترین تنوع استخرهای بادی کودک را می توانید در سایت فروشگاهی سعید اینتکس مشاهده نمایید. شما با مراجعه به سایت سعید اینتکس انواع استخر های بادی ساخت شرکت اینتکس را مشاهده کرده و با توجه به نیاز کودک خود و سن کودک می توانید استخر مورد نظر خود را خریداری نمایید. سفارش خود را ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
262 CM
عرض
175 CM
ارتفاع
56 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
5.5 KG
ظرفیت
770 L
مناسب برای
6 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...