استخر بادی اینتکس مدل 58425

intex 58425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 168 CM
  • ارتفاع: 40 CM
  • جنس: وینیل
446,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  طرح  هواپیما  مدل  58425  با  کارت  گارانتی  واقعی  و  خدمات  پس  از  فروش  و  ارسال  فوری  به  سراسر  کشور

محصولات مرتبط

استخر گرد طرح هواپیما با کد 58425 با طرح بدنه ی هواپیما بسیار پرطرفدار برای کودکان علاقمند به هواپیما و خلبانی است. بدنه داخلی زرد رنگ و کف استخر به رنگ آبی است و این ترکیب رنگ باعث افزایش زیبایی این استخر شده است. ارتفاع سه لایه استخر با دریچه های مجزا باد می شود. کف این استخر دو لایه است و موجب افزایش مقاومت در برابر آسیب دیدگی از ناحیه کف استخر می شود. ابعاد استاندارد این استخر مناسب برای استفاده در فضاهای باز و بسته و حمام است. از این استخر را می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. بدنه استخر از جنس وینیل است که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و ساییدگی دارد. بسیاری از کودکان در برابر جنس های پلاستیکی حساسیت دارند اما جنس وینیل این استخر ضد حساسیت است و شما می توانید با خیال آسوده این استخر را خریداری کنید و مطمئن باشید پوست بدن کودک شما هیچ آسیبی نخواهد دید. از دیگر مزایای این استخر وزن سبک و راحتی در حمل و نقل است و بسیار مناسب برای استفاده در سفر می باشد.
برای راه اندازی این محصول حتما باید از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده  نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده نکنید. باد زدن این   کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول صاف شود و شکل  و فرم لازم را به خود بگیرد و دارای انعطاف باشد. وجود  چین و چروک در  زوایا طبیعی است. قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


استخر بادی اینتکس مدل 58425 تولید شده توسط شرکت اینتکس برای سنین بالای ۳ سال می باشد که محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم درجه یک بوده که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دمای آب نیز کاملا مقاوم باشد، پس به همین دلیل می توان از این کالا در فضای باز نیز استفاده نمود. البته از این استخر می توان به عنوان استخر توپ نیز برای فرزندان خود استفاده کنید. این کالا همانند بسیاری از استخر های تفریحی کودکان وزن بسیار مناسبی داشته که می تواند حمل آن را در هر مکانی به خصوص مسافرت ها آسوده کند. لازم به ذکر است در قسمت نشیمنگاه این استخر از پی وی سی دو لایه استفاده شده تا که مقاومت و تحمل وزن این محصول را بیش از پیش بالا ببرد. 

این استخر بادی می تواند آب را تا دماهای نسبتا بالا نیز تحمل کرده و بدون مشکل به عملکرد خود ادامه دهد. شاین ذکر است کف این استخر دو لایه بوده و موجب افزایش مقاومت در برابر آسیب دیدگی از ناحیه کف استخر می شود. همچنین ابعاد استاندارد این استخر مناسب برای استفاده در فضاهای باز و بسته و حمام مناسب است. راه اندازی این استخر بادی به سادگی و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی و یا اتوماتیک( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) نیز امکان پذیر می باشد که خیال شما را در سفر راحت کرده و بدون دغدغه می توانید از سفر خود به همراه این کالا کاربردی و جذاب لذت ببرید. شرکت اینتکس این محصول را گارانتی کتبی کرده و همچنین جهت خدمات و تعمیرات رایگان نیز می توانید از آن بهره مند شوید. این محصول با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود است که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر مربوط، می توانید آن را خریداری کرده و محصول را درب منزل و یا به صورت حضور تحویل بگیرید.

استخر های بادی مختلفی با طراحی های متنوع در نمایندگی مرکزی محصولات بادی موجود می باشند. در میان انبوه این استخر های بادی، همواره استخر های بادی با طراحی های ساده مورد توجه خریداران بوده است و این گونه استخر ها در صدر فروش قرار دارند. این استخر های بادی کاربردهای متنوعی داشته و هم چنین طول عمر بالایی را دارا هستند. استخر های بادی با طراحی های ساده شامل رده سنی وسیعی می شوند که کودک تا سال ها می تواند بدون نیاز به خریداری استخر جدید از آن ها استفاده نماید. استخر بادی اینتکس مدل 58425 یک استخر بادی با طراحی ساده می باشد که دارای ویژگی های عالی است. این استخر بادی در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران موجود می باشد. در ادامه این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 

استخر بادی اینتکس مدل 58425

استخر بادی با طراحی جذاب

استخر بادی اینتکس مدل 58425 به صورت دایره ای طراحی شده است. کفی استخر بادی به صورت گرد می باشد. هم چنین کفی استخر بادی طبی بوده که قابلیت استفاده به مدت طولانی را به کودک می دهد. به دلیل انعطاف بسیار بالای کفی در استفاده طولانی مدت بدن و پاهای کودک خسته نمی شود. دیواره استخر بادی از سه حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است. این حلقه ها دارای دریچه باد جداگانه می باشند که در قسمت اتصال به خوبی پرس شده اند. بخش داخلی دیواره استخر بادی نارنجی رنگ می باشد. بخش خارجی دیواره استخر بادی نیز به رنگ سفید بوده که بر روی آن تصاویر هواپیما های رنگارنگ به صورت فانتزی نقاشی شده است. کفی استخر بادی به رنگ آبی می باشد. طراحی ساده این استخر بادی جذابیت بالایی برای پسر بچه ها دارد. هم چنین بدنه استخر بادی به صورت براق ساخته شده است که زیبایی دوچندان را به بدنه می بخشد. 

طول عمر بالا استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 58425 از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. رویه استخر بادی به صورت طرح چرم می باشد و کفی استخر بادی نیز به صورت دولایه ساخته شده است. این استخر بادی دارای بالاترین استانداردهای روز دنیا می باشد. به دلیل کیفیت بسیار بالای استخر بادی می توانید از این استخر بادی در فضاهای باز و در برابر آفتاب استفاده کنید. قرار دادن استخر بادی در برابر آفتاب به بدنه استخر بادی هیچ آسیبی وارد نمی کند و باعث افت کیفیت استخر نمی شود. برای نگه داری هر چه بهتر استخر بادی باید از قرار دادن استخر بادی در مجاورت آتش خودداری کنید. هم چنین از نزدیک کردن اشیای تیز به دیواره جلوگیری کنید. در صورتی که بدنه استخر بادی دچار آسیب شد می توانید با شماره های موجود در سایت سعید اینتکس تماس بگیرید تا کارشناسان برای تعمیرات تخصصی در زمانی کوتاه اقدام کنند. اگر آسیب وارد شده به بدنه جزئی بود می توانید توسط برچسب تعمیرات موجود در بسته بندی استخر، اقدام به ترمیم استخر نمایید. 

استخر بادی اینتکس مدل 58425

قابلیت های استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 58425 دارای ابعادی به مشخصات قطر 168 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب استخر معادل 250 لیتر است. با توجه به این ابعاد استخر بادی در فضاهای محدود و آپارتمان قابل استفاده می باشد. این استخر بادی را می توانید در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید و در ساحل و یا در کنار استخر راه اندازی کنید. استخر بادی اینتکس مدل 58425 را می توانید به عنوان وان بادی در حمام مورد استفاده قرار دهید. هم چنین این استخر بادی را می توانید در اتاق کودک قرار دهید و از آن به عنوان استخر توپ بهره ببرید. برای راه اندازی استخر بادی در هر محیطی که مایل بودید می توانید زمینی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. استخر بادی را بر روی زمین پهن کنید و توسط پمپ باد، استخر بادی را در مدت زمان کوتاهی باد و راه اندازی نمایید. 

روش خرید استخر بادی

برای خرید استخر بادی اینتکس مدل 58425ا می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید و با سفارش استخر بادی، این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. 

برند
INTEX
قطر
168 CM
ارتفاع
40 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
؟
وزن بسته بندی
؟
ظرفیت
؟
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...