استخر بادی اینتکس مدل 57410

استخر بادی طرح لاکپشت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 180 CM
  • عرض: 145 CM
  • ارتفاع: 104 CM
13%
1,700,000
1,480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  طرح  لاکپشت  مدل  57410  یکی  از  تنها  استخر  هایی  است  که  دارای  سایبان  برای  محافظت  کودکان  در  برابرنور  آفتاب  می  باشد.

محصولات مرتبط

استخر بادی 57410 یکی از محصولات بادی اینتکس می باشد که به عنوان استخر لاک پشت سایه بان دار شناخته شده است. جنس بدنه استخر ساخته شده از جنس وینیل و از مقاومت و ضخامت مناسبی برخوردار است. بر روی این محصول از یک سایه بان زیبا و مناسب استفاده شده و می تواند مانع از تابش مستقیم آفتاب به کودک شما گردد. وجود سایه بان بر روی این استخر باعث شده که مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نماید. از استخر بادی طرح لاک پشت می توان هم در محیط های باز و هم محیط های بسته استفاده نمود. علاوه بر استخر بادی می توان  به عنوان استخر توپ نیز از آن بهره برد. همچنین به خاطر جذابیت طرح و نوع ساختار استخر طرح لاک پشت، در برخی موارد مشاهده شده که از آن می توان به عنوان یک قایق کوچک برای کودک استفاده کرد.
جهت حفظ ایمنی و طول عمر محصول حدالمقدور سعی شود از یک زیر انداز مناسب  برای زیر محصول استفاده شود تا از آسیب دیدگی کف استخر بتوان جلوگیری کرد.  برای باد کردن محصول نیز حتما می بایست از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده  نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده ننمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 57410 از نمونه استخر های موجود در فروشگاه اینتکس است که ساختار آن منطبق با روحیه کودکان به صورت عروسکی و فانتزی شبیه به یک لاک پشت طراحی شده که از زمان ورود به بازار ایران توانسته فروش فوق العاده ای را کسب کند و همانطور که می دانید در پروسه تولید محصولات مورد استفاده برای کودکان لازم بوده تا توجه ویژه ای به علایق و روحیات آن ها شود، چرا که افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی جذاب با ساختار ظاهری متفاوت و زیبا می باشند که به همین دلیل شرکت سازنده این کالا را مطابق با نظر و ایده دوستداران محصولات بادی طراحی و تولید کرده است.

 بر روی دیواره این استخر دو دریچه مخصوص تعبیه شده که راه اندازی آن را آسان تر خواهد کرد و کافی است با تهیه یک پمپ باد کوچک و دستی( از فروشگاه اینتکس) اقدم به راه اندازی آن کنید. علاوه بر تمامی این موارد، گفتنی است افراد در زمان خرید علاوه بر شکل ظاهری توجه بالایی به مرغوبیت جنس بدنه دارند، زیرا که در صورت داشتن کیفیت عالی دیگر دغدغه ای بابت طول عمر کالا نخواهند داشت و در همین راستا برای تولید بدنه این محصول از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده که این نوع ساختار به دلیل دوام با انعطاف پذیری بالا در صورت تماس با سطح زمین، دماهای مختلف آب و همچنین قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور آفتاب تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول نخواهد داشت. لازم به ذکر است وجود سایبان بر روی این استخر باعث شده که مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نماید و همینطور می توان هم در محیط های باز نیز بدون نگرانی از این محصول بهره برد. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی اینتکس، در صورت بروز هرگونه آسیب می توانید محصول را برای تعمیرات به دفتر نمایندگی ارسال کنید. هم اکنون می توانید برای خرید این استخر بادی با مراجعه به نمایندگی اینتکس محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید.

استخر بادی اینتکس از جمله محصولاتی است که با امکان جا به جایی آسان می توان آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای کیفیت بالا می باشد و از ضخامت بدنه تشکیل شده است. در نتیجه علاقه مندان می توانند از داشتن آن نهایت استفاده را داشته باشند. استخر بادی برند و اصل است در نتیجه می توان با اطمینان کامل محصول را سفارش داد. چرا که محصولات اصل و اورجینال از بهترین موارد اولیه تشکیل شده است که انواع سازگاری ها را دارد و مزیت های گوناگون را شامل می شود. مزیت های موجود در این استخر بادی مورد توجه خریداران واقع شده است و تمایل به خرید آن دارند. محصول در موقعیت های مختلف استفاده می شود و در مسافرت نیز استفاده می شود. به این ترتیب در فصل تابستان که رغبت افراد به رفتن به سفر بیش تر است شرایط خوبی برای استفاده از استخر بادی می باشد که علاقه مندان آن را با خود در مسافرت به همراه می دارند. این محصول بدنه ای بادی و تو خالی دارد که از وزن کم برخوردار می باشد. به همین خاطر راحت تر می توان آن را با خود به همراه داشت و به مکان های مختلف برد. جهت آشنایی بیش تر با این محصول بادی با ما همراه باشید.

استخر بادی اینتکس مدل 57410

ایجاد ایمنی با استخر بادی

کودکان تمایل به آبتنی در شرایط مختلف دارند و در واقع این تفریح جزو تفریحات مورد علاقه آن ها می باشد. به همین خاطر خرید استخر بادی جزو خرید های زیاد بوده است و این محصول در دسته محصولات پر فروش قرار گرفته است. استخر بادی را می توان با خود به همراه داشت و از داشتن آن در گردش و تفریحات مختلف لذت برد. چرا که در زمان مسافرت به مکان هایی مانند دریا کودکان نمی توانند در داخل آب دریا قرار گیرند. محیط دریا شرایط مناسبی برای کودکان ندارد و آن ها را در موقعیت ایمن قرار نمی دهد. در نتیجه والدین با خرید استخر بادی ایمنی لازم را برای آن ها ایجاد می کنند و می توانند استخر بادی را برای آبتنی در ساحل در نظر داشت. با این شرایط بدنه دارای مقاومت در برابر قرار گیری در ساحل می باشد و می تواند به راحتی بر روی سطوحی که از سنگ ریزه و شن بوده است قرار گیرد. استخر بادی دارای لبه بادی است که در زمان افتادن کودکان مانند ضربه گیر عمل می کند که به نوبه خود جزو طراحی های ایمن این محصول می باشد.

مقاومت بدنه در برابر آفتاب

برای این که افراد بتوانند با خیالی آسوده آسوده استخر بادی را در محیط های باز و در فصول گرم سال مورد استفاده قرار دهند این محصول دارای بدنه ای مقاوم می باشد که ضخامت زیاد داشته و در برابر اشعه آفتاب بیش ترین مقاومت را از خود نشان می دهد. بدنه به گونه ای ساخته شده است که از اشعه را منعکس می کند و دچار رنگ پریدگی و آسیب نمی شود. آفتاب سوختگی نیز شامل آن نخواهد شد و به راحتی قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد.

خرید استخر بادی اینتکس مدل 57410

داشتن سایبان مقاوم

وجود سایبان بادی با جنس مشابه با جنس بدنه که در برابر آفتاب سوختگی مقاوم است جزو مزیت های مهم این استخر بادی به شمار می آید. با این شرایط افراد می توانند محصول را در زیر آفتاب نیز استفاده نمایند و از برخورد اشعه آفتاب به پوست کودکان جلوگیری نمایند.

خرید استخر بادی سایبان دار

محصول مورد نظر دارای مزیت های گفته شده است تا بتوان به راحتی از وجود آن بهره مند شد و از داشتن آن لذت برد. این استخر بادی با قیمت مناسب در نمایندگی اینتکس به فروش می رسد و می توان به راحتی آن را سفارش داد.

برند
INTEX
طول
180 CM
عرض
145 CM
ارتفاع
104 CM
جنس
PVC
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
؟
ظرفیت
70 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...