استخر بادی اینتکس مدل 57181

intex 57181

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 229 CM
  • عرض: 152 CM
  • ارتفاع: 46 CM
13%
2,700,000
2,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس مدل 57181 طرح ماندراین محصولی جدید و استخری ارزان از نمایندگی سعیداینتکس در کرج با ارسال فوری و ضمانت نامه کتبی به سراسر کشور

محصولات مرتبط

استخر های بادی اینتکس همواره مورد توجه بسیاری از افراد بوده و برای تفریحات تابستانی یکی از بهترین و لذت بخش ترین کالا های تفریحی و مهیج می باشد. استخر بادی اینتکس با کد 57181 بعنوان استخر ماندراین در میان محصولات اینتکس معرفی شده و از سایز و ابعاد بسیار مناسبی برخوردار است. استخر 57181 ماندراین ساخته شده از جنس وینیل می باشد و از استقامت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورتی که به هر دلیل اسیب بببیند به خوبی قابلیت تعمیر و ترمیم را دارد.
ابعاد و سایز محصول به گونه ای بوده که برای استفاده 3 کودک بسیار مناسب بوده و حتی 2 نفر بزرگسال هم به خوبی می توانند از این محصول استفاده نمایند. طراحی ساده و شکل و فرم ساده این محصول باعث شده زیبایی خاصی در عین سادگی داشته باشد. جهت استفاده از این محصول رعایت 2 نکته الزامی است . نکته ی اول اینکه جهت باد زدن محصول حتما از پمپ باد اینتکس یا مشابه آن استفاده نمایید و به هیچ عنوان از پمپ باد های غیر استاندارد و یا کمپرسورهای باد استفاده ننمایید. و نکته ی دوم اینکه قبل از استفاده حتما از یک زیر انداز مناسب برای سطح زیر آن استفاده نمایید تا مانع از اسیب دیدگی در قسکت کف محصول شود. جهت اطلاعات و توضیحات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 57181 که توسط شرکت اینتکس تولید شده که یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه محصولات بادی بوده و توانسته است در سال های اخیر با تولید محصولات با کیفیت، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. این استخر از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم بوده که دارای ضخامت بسیار مناسبی و استانداردی نیز می باشد که طول عمر بالایی داشته است. این محصول بدنه ای داشته که در برابر دمای مختلف آب نیز مقاومت قابل قبولی دارد و همچنین دارای یک دریچه تخلیه آب نیز بوده که امکان تخلیه آب را به راحتی فراهم می نماید. بدنه محصول دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده که قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را خواهد داشت که این قابلیت همیشه موجب شده تا حمل و جا به جایی این کالا را آسوده تر کند.

 لازم به ذکر است شما عزیزان می بایست برای راه اندازی این کالا یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ را به آنها وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید و باد زدن این محصول را باید تا زمانی انجام داد که کالا شکل و استحکام لازم را به خود گرفته باشد. برای خرید این استخر تنها کافیست با برقراری تماس با یکی از شماره های موجود در سایت محصول مورد نظر خود را را خریداری کرده و آن را در درب منزل تحویل بگیرید. استخر بادی یک سرگرمی بسیار جذاب در روزهای گرم تابستان برای شماست و شما می توانید با خریداری این محصول روزهای گرم تابستانی کودکتان را به روزی شاد و خاطره انگیز تبدیل کنید. تمامی محصولات موجود در سایت اینتکس از خدمات پس از فروش و نازلترین قیمت برخوردار می باشند.

استخر بادی اینتکس مدل 57181 یکی از محصولات تفریحی آبی برای سنین کودکان بوده که توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه شده است. این محصول از سری استخر های بادی با ابعاد بزرگ بوده که می تواند محلی بسیار مناسب برای تفریحات آبی و حتی توپی کودکان ایجاد کند. علاوه بر این بزرگسالان نیز می توانند برای آب درمانی و آفتاب گیری در درون آب از این نوع استخر استفاده نمایند. محصولی که دارای وزن و حجم مناسبی در حالت جمع شده و راه اندازی آن مانند بسیاری از محصولات بادی آسوده خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

استخر بادی اینتکس مدل 57181

طراحی و ساخت استخر بادی

طراحی و ساخت بدنه استخر بادی اینتکس مدل 57181 همانطور که اشاره کردیم به صورت مستطیلی بوده که از ساختار بدنه دو لایه برخوردار می باشد. دیواره آن از دو قسمت اصلی تشکیل شده که هر قسمت به وسیله دریچه باد مجزای خود قابل راه اندازی خواهد بود. قسمت کف این محصول به صورت ساده طراحی شده و بادی نمی باشد تا در برابر اتفاقاتی مانند سوراخ شدن در امان بماند. همچنین یک دریچه مخصوص تخلیه آب در این قسمت تعبیه شده تا به راحتی آب درون این استخر را تخلیه کنید. این محصول با ابعاد خاص خود تنها در یک رنگ تولید شده است.

جنس بدنه استخر بادی

جنس بدنه استخر بادی اینتکس مدل 57181 از نوع وینیل با رویه براق و طرح چرم بوده که از ضخامت و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه مقاومت خوبی در برابر دمای آب داشته و در صورت قرار گرفتن در معرض اشعه و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. در واقع وینیل نوعی ماده پلاستیکی سبک تر از PVC بوده که کیفیت لازم را برای ساخت یک محصول بادی دارد. این بدنه دارای انعطاف بسیار مناسبی بوده که قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را خواهد داشت. این قابلیت همیشه موجب شده تا حمل و جا به جایی این کالا را آسوده تر کند. جنس بدنه این استخر بادی به گونه ای بوده که در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر و استفاده مجدد خواهد بود.

استخر بادی اینتکس مدل 57181

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر بادی

ابعاد استخر بادی اینتکس مدل 57181 معادل (طول: 229 سانتی متر ، عرض: 147 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده کودکان و حتی سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده و تمامی قسمت های بدنه را شامل می شود. بنابراین ابعاد قسمت داخلی مقداری کمتر از ابعاد ذکر شده خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه استخر بوده به همین دلیل عمق مفید آن حدود 40 سانتی متر خواهد بود تا موجب سر ریز شدن آب نشود. این مقدار ابعاد و عمق مفید ظرفیت آب 519 لیتر را به همراه داشته که حجم 80 درصدی بدنه را شامل می شود. وزن بسته بندی این استخر نیز 2 کیلوگرم بوده که برای چنین استخری وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت استخر بادی

به دلیل اینکه همراه استخر بادی اینتکس مدل 57181 پمپ بادی قرار داده نشده می بایست در ابتدا برای راه اندازی این کالا یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ را به آنها وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی انجام داد که شکل و استحکام لازم را به خود گرفته باشد. در صورتی که بیش از حد به این محصول باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین همیشه مقدار باد زدن به هر محصول بادی می تواند در سلامتی آن موثر باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و یا ساییدگی نیز جلوگیری شود.

جمع بندی

استخر بادی اینتکس مدل 57181 یکی از مناسب ترین استخر های بادی تولید شده برای تفریحات کودکان به صورت آبی و یا توپی بوده که دارای کیفیت ساخت مناسب در برابر قیمت مقرون به صرفه خود می باشد. استخری که دارای ساختار بدنه دو لایه بوده و از دریچه مخصوص تخلیه آب بهره مند است. داشتن وزن و حجم کم نیز از دیگر ویژگی های خوب این کالا بوده که امکان استفاده در مسافرت ها را فراهم خواهد کرد. این استخر بادی دارای گارانتی کتبی از فروشگاه سعید اینتکس و شما می توانید سفارش خود را از طریق این فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری ثبت نمایید.

برند
INTEX
طول
229 CM
عرض
152 CM
ارتفاع
46 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
4.300 KG
ظرفیت
600 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...