استخر بادی اینتکس مدل 56490

intex 56490

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 262 CM
  • عرض: 160 CM
  • ارتفاع: 46 CM
14%
1,446,000
1,250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس طرح لوبیایی جدید مدل 56490 محصولی مناسب برای کودکان و بزرگسالان می باشد. جهت خرید اینترنتی این محصول با گارانتی می توانید فقط از طریق این صفحه اقدام نمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 56490 بعنوان استخر لوبیایی سایز بزرگ در میان محصولات بادی اینتکس دارای طرفداران بسیاری می باشد.جنس بدنه این استخر از وینیل می باشد.کاملا مستحکم و بسیار بادوام.قابل استفاده برای سنین بالای 3 سال و حتی مناسب برای افراد بزرگسال می باشد.استخر لوبیایی دارای ظرفیتی معادل 640 لیتر می باشد.قسمت داخلی استخر دارای رنگ آبی می باشد و قسمت خارجی استخر لوبیایی دارای تنوع رنگ و اشکال متنوع می باشد که برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب می باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 56490

بزرگسالان از این استخر میتوانند بعنوان وان بادی 2 نفره نیز استفاده نمایند. در قسمت کف محصول جهت سهولت در خالی کردن آب استخر یک دریچه تخلیه تعبیه شده.بدنه ی اصلی استخر لوبیایی دو طبقه می باشد و دارای 2 دریچه ی باد جداگانه می باشد.که می بایست هر دو قسمت را جهت استفاده باد نمایید. جهت حفظ ایمنی و بالا بردن طول عمر استخر لوبیایی به دو نکته می بایست دقت نمایید.

نکته اول حجم باد زدن و نکته دوم استفاده از زیر انداز مناسب می باشد.توصیه می شود به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه برای باد زدن محصولات استفاده نکنید و سعی شود از پمپ باد های شرکت اینتکس نیز استفاده نمایید. حتما سعی کنید از یک زیر انداز یا کف پوش مناسب جهت پیشگیری از آسیب دیدن کف استخر استفاده نمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 56490


استخر بادی اینتکس مدل 56490 از سری استخر های بادی با ارگونومی خاص و جدید بوده که برای انواع تفریحات آبی و توپی کودکان و بزرگسالان طراحی و تولید شده است.شرکت اینتکس در تولید استخر های بادی با کیفیت همواره پیشتاز بوده و همین عامل سبب شده تا مشتریان عزیز این شرکت همواره این کارخانه را دنبال کرده و محصولات جدید آن را پیگیری نمایند. در همین خصوص باید گفت که یکی از استخر هایی که این شرکت به تازگی آن را روانه بازار کرده و با طراحی و ارگونومی ساخت جذابش آن را به مشتریان ارائه داده است، استخر بادی لوبیایی طرح دار اینتکس می باشد.

استخر بادی اینتکس مدل 56490

کیفیت بالا، ابعاد مناسب و همچنین رنگبندی فوق العاده این استخر از مهم ترین ویژگی هایی است که این محصول داراست. البته همانطور که از عنوان این محصول پیداست این استخر بادی طراحی بدنه لوبیایی شکل داشته که به زیبایی آن افزوده است. طراحی محصول بدین شکل است که این بدنه در دو سر خود پهای بیشتر و در قسمت میانه نیز پهنای کمتری دارد، اما با این وجود می تواند به راحتی دو تا سه کودک را در خود جای دهد. این استخر بادی از بهترین نوع مواد اولیه ساخته شده و این باعث شده تا بیشترین طول عمر را در میان استخر های بادی دیگر داشته باشد.

قسمت های کناری این محصول از دو لایه وینیل ساخته شده است که لایه های آن از مواد اولیه مرغوب و بسیار خوبی تشکیل شده و همچنین قسمت رویه آن یک لایه و کف استخر نیز دو لایه است. دو لایه کفی استخر ضخامت بیشتری در مقایسه با سایر قسمت های بدنه داشته که به طول عمر بالاتر آن منجر خواهد شد. وجود محفظه های بادی روی بدنه کالا کمک می کند که بتوانید این استخر بادی را به سادگی باد کرده و در صورت صدمه دیدن نیز محل آن را به سادگی تعمیر نمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 56490

همچنین با پر و یا خالی کردن میزان باد محفظه های مختلف استخر می توانید ارتفاع آن را تنظیم کرده و در حالت های مختلفی از آن استفاده کنید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به نمایندگی محصولات بادی به صورت حضوری و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت این استخر بادی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایید. 

استخر بادی اینتکس مدل 56490 مناسب استفاده گروهی از کودکان برای داشتن تفریحات آبی می باشد که بهترین شرایط را برای آن ها رقم می زند. با داشتن این محصول افراد می توانند محیطی جادار برای کودکان مهیا سازند تا در بیرون از خانه نیز قادر به داشتن تفریحات مهیج باشند. این محصول ایمنی کامل برای داشتن بازی و سرگرمی را دارد و کودکان در داخل آن تجربه یک تفریح منحصر به فرد را پیدا می کنند. محصول دارای خصوصیات مهمی است که بر این اساس می توان خرید آن را انجام داد. علاوه بر داشتن کیفیت بالا و مرغوب که سبب ایجاد طول عمر در استخر بادی شده است افراد می توانند به دلیل داشتن زیبایی ظاهری خرید آن را انجام دهند. استفاده از ترکیب رنگ شاد و خاص برای کودکان مهم است و سبب جلب توجه آن ها می شود. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید اقدام کرد و محصول را سفارش داد. این استخر بادی دارای قیمت مناسب می باشد که به راحتی خریداری می گردد. با این وجود است که افراد می توانند محیطی متناسب با کودکان را در فضای باز ایجاد سازند و سبب آب بازی و آبتنی آن ها شوند. 

خرید استخر بادی اینتکس مدل 56490

بزرگ و جادار

یکی از خصوصیات مهمی که در این استخر بادی وجود دارد داشتن ابعاد بزرگ و جادار می باشد که می توان محیطی بزرگ را برای استفاده تعداد زیادی از افراد ایجاد نمود. این استخر بادی فضایی برای برطرف شدن نیاز کودکان به تفریحات آبی می باشد و از دیواره و کف محکم و ضخیم تشکیل می شود. بدنه به گونه ای طراحی شده است که تعدادی از کودکان در داخل آن قادر به داشتن تفریح و سرگرمی هستند و می توانند به صورت گروهی از آن بهره مند شوند. بدنه بزرگ محصول تنها برای استفاده در فضای باز طراحی و تولید شده است و می تواند بهترین و منحصر به فرد ترین موقعیت را فراهم سازد. با این وجود است که علاقه مندان به داشتن این امکانات نسبت به خرید آن اقدام می کنند و می توانند تجربه داشتن شرایط دلخواه را به دست آورند. استخر بادی مد نظر برای استفاده گروهی از کودکان سازگاری نیز پیدا کرده است به طوری که مقاومت کافی در برابر قرار گیری افراد در داخل محصول رادارد و می تواند بهترین شرایط را تجربه کند. محصول مورد نظر دارای تحمل وزن و فشار می باشد که علاوه بر حجم آب داخل بدنه در برابر وزن افراد نیز مقاومت دارد.

طراحی دیواره محصول

طراحی و تولید تمام محصولاتی که برای کودکان می باشد نیاز به داشتن خلاقیت و به کار گیری بهترین طراحی می باشد تا بتوان آن ها را مجذوب محصول مورد نظر نمود. استخر بادی دارای دیواره هایی با طرح های کارتنی و ساحلی است که توجه تمامی علاقه مندان را به خود جلب می کند و می تواند در طولانی مدت بدون تغییر رنگ و شکل باقی بماند. این طراحی بدنه قادر است کودکانی را که از قرار گیری در محیط های آبی اجتناب می کنند مجذوب سازد و برای آن ها بهترین موقعیت داشتن تفریحات آبی را ایجاد سازد. این دیواره رنگ ثابت دارد و بدون تغییر رنگ در زمان استفاده در معرض آفتاب می باشد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را با قیمت مناسب خریداری نمود

استخر بادی اینتکس مدل 56490

خرید محصول

بهترین و تنها ترین روش برای خرید استخر بادی مد نظر مراجعه به فروشگاه اینتکس است که تمامی محصولات بادی خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می کند. در نتیجه می توان با پرداخت هزینه کم اوقات خوشی را برای فرزندان خود ایجاد نمود.

برند
INTEX
طول
262 CM
عرض
160 CM
ارتفاع
46 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
4.5 KG
ظرفیت
640 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...