استخر بادی اینتکس مدل 56475

intex 56475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 229 CM
  • عرض: 229 CM
  • ارتفاع: 66 CM
17%
4,645,000
3,880,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس مدل 56475 طرح صندلی اینتکس دارای ضمانت نامه کتبی معتبر و قیمت تخفیف خورده با ارسال سریع از نمایندگی سعید اینتکس مرکز فروش انواع استخر های بادی ارزان قیمت می  باشد.

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس کد 56475 بعنوان استخر مربع صندلی دار در میان محصولات اینتکس نامگذاری شده و برای محیط های خانوادگی بسیار مناسب و پر طرفدار می باشد. استخر بادی مربع صندلی دار اینتکس ساخته شده از مواد پی وی سی با کیفیت و درجه یک بوده و از کیفیت و استقامت بسیار بالایی برخوردار است. ترکیب رنگ سفید و آبی بصورت کاملا ساده زیبایی خاصی را به محصول بخشیده و همین سادگی باعث جدب بیشتر مخاطبان شده است.علاوه بر شکل ظاهری تعبیه شدن 4 نشیمن بادی و یا صندلی بادی در گوشه های استخر ، میزان رضایتمندی مشتریان و مخاطبان این محصولات را به اندازه بسیار بالایی افزایش داده.
در 2 طرف استخر بر روی دیواره ها 2 حفره تعبیه شده که محل قرار گیری اشیا کوچک و یا محل نگهداری بطری آب و یا نوشیدنی و یا ... می باشد. فضای بزرگ و ارتفاع مناسب سبب شده تا این استخر بادی برای اعضای خانواده در کنار فرزندان قابل استفاده بوده و در کنار هم بتوانند لحظات خوشی را تجربه نمایند. هنگام استفاده از این محصول رعایت 2 نکته بسیار ضروری است. ابتدا برای باد شدن محصول حتما از پمپ باد مناسب استفاده نمایید. حدالمقدور سعی شود از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده نمایید. نکته دوم اینکه قبل از استفاده سطح مورد نظر را کاملا تمیز نمایید و برای اطمینان بیشتر از یک زیر انداز مناسب برای سطح زیر استخر استفاده کنید. در صورت نیاز به مشاوره یا توضیحات بیشتر می توانید با بارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 56475 یکی از برترین و بهترین محصولات بادی در میان استخر های تولید شده بوده که برای استفاده های خانوادگی و دسته جمعی بسیار مناسب می باشد. این استخر توسط شرکت اینتکس تولید شده و همانطور که می دانید کیفیت محصولات اینتکس در بالاترین درجه می باشد و این استخر بادی نیز از جنس PVC طرح چرم، شفاف و مرغوب ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر دمای بالای آب داشته و همینطور طراحی مربع شکل داشته و برای استفاده چهار نفر به صورت همرمان بسیار مناسب بوده و قادر است تا حدود 990 لیتر آب را در درون خود جای دهد. لازم به ذکر است این استخر بادی همانطور که در تصاویر مشخص است، در داخل خود از چهار صندلی با تکیه گاه بادی بهره می برد که این طراحی، استفاده از این محصول را برای ما لذت بخش تر کرده است. همچنین لازم به ذکر است در دو طرف استخر بر روی دیواره ها دو عدد حفره تعبیه شده که محل قرار گیری اشیا کوچک و یا محل نگهداری بطری آب، نوشیدنی و یا ... می باشد.

 همانطور که مشاهده می کنید فضای بزرگ و ارتفاع مناسب محصول سبب شده تا این استخر بادی برای اعضای خانواده در کنار فرزندان قابل استفاده بوده و در کنار هم بتوانند لحظات خوشی را تجربه نمایند. در داخل بسته بندی این کالا یک عدد برچسب تعمیرات نیز موجود است که شما با استفاده از آن می توانید استخر بادی خودتان را به راحتی تعمیر کنید. برای خریداری این کالا نیز می توانید با برقراری تماس با شماره های موجود در سایت اینترنتی اینتکس محصول مورد نظرتان را سفارش داده و آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید و البته لازم به ذکر است تمامی محصولات در فروشگاه اینتکس از خدمات پس از فروش و اصالت کالا به همراه نازل ترین قیمت به فروش می رسند.

استخر بادی اینتکس مدل 56475 محصولی بزرگ و جادار برای استفاده اعضای خانواده می باشد که دارای ساختاری استاندارد و کاربردی است. با داشتن این محصول علاقه مندان می توانند به لذت داشتن یک محصول بادی منحصر به فرد دست پیدا کنند و از وجود آن بهره مند شوند. افرادی که به سمت خرید این نمونه از محصولات بادی می روند دارای فضای بزرگ و جادار در محیط های شخصی خود هستند که در نتیجه تمایل به مهیا کردن موقعیت دلخواه برای داشتن ساعات خوش در روز های تعطیل دارند. از این رو استخر بادی مد نظر را خریداری می کنند و فضایی مهیج و آبی را ایجاد می نمایند. استخر بادی ساختاری چهار گوش دارد و در واقع چهار فرد به طور همزمان قادر به قرار گیری در استخر بادی می باشند. برای هر یک از این افراد نیز نشیمن مناسب در نظر گرفته شده است تا راحتی زیادی را حس کنند. استخر بادی از قیمت مناسب برخوردار می باشد تا تمامی کسانی که علاقه به داشتن آن دارند بتوانند با پرداخت هزینه کم آن را خریداری کنند و در واقع توانایی خرید محصول را داشته باشند. استخر بادی مد نظر اورجینال می باشد که به نوبه خود در میزان علاقه افراد برای خرید نقش خواهد داشت.

استخر بادی اینتکس مدل 56475

مناسب استفاده در محیط های باز

همان طور که گفته شد استخر بادی از ابعاد بزرگ تشکیل شده است و در واقع یکمحصول بی نظیر با بدنه ای جادار می باشد. در نتیجه برای نصب و راه اندازی نیاز به فضای بزرگ دارد. از آن جا که محصول برای داشتن تفریحات آبی مختلف ساخته شده است و دارای دیواره های نسبتا کوتاهی بوده است افراد تنها در محیط های باز قادر به استفاده از آن می باشند و به این صورت فضای دلخواه خود را به دست می آورند. این فضا به وسیله استفاده از استخر بادی ایجاد می شود تا افراد بتوانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن شرایط تفریحات مهیج در فصول گرم سال اقدام کنند و خرید استخر بادی را انجام دهند. با نصب محصول در محیط های باز دسترسی به آب برای پر کردن بدنه نیز آسان تر خواهد شد. همچنین برای این نوع قرار گیری همواره یک زیر انداز محکم در نظر گرفته شده است تا بر روی سطح از بروز آسیب و خرابی بخش کف جلوگیری شود و بتوان استخر بادی را بر روی این زیر انداز راه اندازی کرد. به همین خاطر است که بدنه دارای سازگاری بالا نیز بوده است.

نشیمن های مشخص

استخر بادی چهار گوش می باشد و در هر یک از گوشه های آن محلی مناسب و مشخص شده برای قرار گیری هر فرد در نظر گرفته شده است. این بخش ها نشیمن های راحتی و طبی می باشند که از ساختاری موج دار و راحتی برخوردار می باشند. نشیمن ها به نوبه خود دارای تکیه گاه نیز بوده اند که به راحتی افراد کمک می کند و می تواند بدن را در حالت استاندارد و راحتی قرار دهند. محصول مورد نظر با داشتن چنین بخش هایی از بروز خستگی در زمان بازی و تفریحات آبی جلوگیری می کند و می تواند تایم قرار گیری افراد در داخل استخر بادی را افزایش دهد. به همین خاطر است که جزو بهترین و پر استفاده ترین استخر بادی هایی است که با بدنه بزرگ برای استفاده اعضای خانواده در نظر گرفته شده است. 

خرید استخر بادی اینتکس مدل 56475

خرید استخر بادی مدل 56475

اقدام به خرید استخر بادی اینتکس مدل 56475 با مراجعه به فروشگاه سعید اینتکس انجام می شود. چرا که این محصول اورجینال است و تنها در نمایندگی مخصوص به خود می توان کیفیت بالای آن را خریداری کرد و در طی سال های زیاد از آن بهره مند شد.

برند
INTEX
طول
229 CM
عرض
229 CM
ارتفاع
66 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
6.650 KG
ظرفیت
990 L
مناسب برای
3-100 سال
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...