والیبال روی آب اینتکس مدل 56508

intex 56508

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 239 CM
  • عرض: 64 CM
  • ارتفاع: 91 CM
15%
990,000
850,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

والیبال روی آب اینتکس مدل 56508 از جمله محصولات بادی شرکت اینتکس محسوب می گردد که طراحی خاص و ترکیب رنگ متفاوتی در این وسیله تفریحی بادی استفاده شده و یکی از پر طرفدار ترین محصولات این شرکت می باشد. این تور والیبال بادی داری چند لایه بادشونده مجزا بوده که به صورت جدا از هم باد می شوند و همچنین این محصول بادی قابلیت استفاده روی آب را نیز دارد. این محصول برای کودکان و حتی بزرگسالان در نظر گرفته شده و یکی از محصولات جدید می باشد و یک وسیله بازی ایمن و استاندارد محسوب می گردد که ساعت ها بازی و تفریح را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. این کالا یکی دیگر از محصولات روی آب و شناور است که برای مصرف کنندگان بسیار مهیج و لذت بخش خواهد بود.

همانطور که گفته شد این کالا بر روی آب های آرام به خصوص استخر ها نیز بسیار کاربردی بوده و قسمت توری والیبال بادی نیز ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش طرح چرم و مقاوم در برابر فشار و دمای مختلف آب بوده که می تواند یک مسابقه ورزشی هیجان انگیز و جذاب را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد که بسیار لذت بخش و جالب خواهد بود. علاوه بر تمامی این موارد ذکر شده یک توپ والیبال سبک نیز در کنار این کالا قرار گرفته که همانند بدنه اصلی از راه اندازی سریعی توسط یک پمپ باد دستی( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) برخوردار می باشد. همچنین لازم به ذکر است این تور والیبال قابلیت نصب بر روی انواع استخر های متوسط و بزرگ را خواهد داشت. بنابراین در صورت تمایل به خرید این محصول بسیار مهیج و تفریحی با شماره تلفن های موجود در سایت اینتکس تماس حاصل فرمایید و مناسب ترین محصول را با قیمت عالی برای تفریحات سرگرم کننده خود خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
239 CM
عرض
64 CM
ارتفاع
91 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
1.2 KG
مناسب برای
6 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای توپ و باکس وزنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...