موتور برقی قایق اینتکس مدل 68631

intex 68631

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • ولتاژ: 12V DC
  • قدرت: 420 W
  • شتاب موتور: 178 N
3%
14,950,000
14,590,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

موتور  برقی  انواع  قایق  های  بادی  اینتکس  مدل  68631  تولید  سال  2021  می  باشد.  این  موتور  برقی  با  کمترین  هزینه  و  در  کوتاهترین  زمان  ممکن  توسط  نمایندگی  سعید  اینتکس  به  سراسر  کشور  ارسال  می  شود.

موتور برقی قایق اینتکس مدل 68631


موتور برقی قایق بادی یکی دیگر از موتور های خاص و جذابی بوده که شتاب و سرعت بسیار بالایی داشته و از کیفیت ساخت و تولید بی نظیری هم بهره مند می باشد. لازم به ذکر است این محصول به گونه ای طراحی شده که شما با استفاده از آن می توانید به سادگی استفاده کرده و لذت یک تفریح مهیج و پر سرعت را با استفاده از این موتور و داشتن یک قایق فوق العاده تجربه کنید. البته در خصوص این کالا باید عنوان کرد که این محصول بدنه فوق العاده مقاوم و مستحکمی داشته که باعث شده تا در هر شرایط و محیطی، بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید از این محصول استفاده کنید. 

موتور برقی قایق اینتکس مدل 68631

همچنین مصرف سوخت این کالا هم از دیگر خصوصیات مهم و منحصر به فرد این محصول به شمار می رود که با استفاده از آن می توانید سفرهای طولانی و با مدت زمان بالا را تجربه کنید.  برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول جذاب و کاربردی می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل نمایید تا شما را به بهترین نحوه ممکن راهنمایی کنند .

برند
INTEX
ولتاژ
12V DC
قدرت
420 W
شتاب موتور
178 N
اندازه شفت
91.40 CM
تعداد دنده
5 دنده جلو
3 دنده عقب
سایر ویژگی ها
دارای سنسور قطع اتوماتیک در زمان خروج از آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...