مبل بادی LED دار اینتکس مدل 68697

intex 68697

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
21%
1,200,000
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی LED دار اینتکس مدل 68697 نمونه ای از طراحی های بی نظیر و جدید شرکت اینتکس بوده و شما می توانید برای نشستن و استراحت کردن از این محصول بادی استفاده نمایید و همینطور علاوه بر مبل بادی به عنوان یک زیرپای نیز می توانید از این کالا بهره ببرید. یکی از ویژگی های خوب این کالا داشتن ضمانت 2 ساله آن بوده که برای شما این شرایط را فراهم می کند تا از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید. همچنین لازم به ذکر است از دیگر ویژگی های بسیار خوبی که این مبل بادی جذاب داشته می توان به داشتن چراغ LED در داخل آن اشاره کرد تا بتوانید مبلی زیبا و درخشان را به خصوص در شب داشته باشید.

مبل بادی LED دار اینتکس مدل 68697این کالا دارای کیفیت ساخت کاملا با کیفیت و عالی بوده که توسط برند اینتکس ساخته شده و دارای رویه طرح چرم می باشد که دارای نشیمنگاهی راحت و آرامش بخش می باشد. این محصول دارای نورپردازی LED بوده که قابل تغییر بین رنگ های آبی روشن، سبز، بنفش، صورتی و نارنجی می باشد که با اتصال یک شارژر مجددا شارژ می شود. این محصول تولید سال جدید است و دارای وزن بدنه سبک و قابل حمل می باشد که می تواند تا وزن 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید و در تمامی مکان ها مانند باغ ها ، کمپینگ، منازل، درون استخر و... قابل استفاده می باشد. این کالا یک محصول بسیار زیبا بخصوص در شب بوده و دارای راه اندازی در مدت زمان کوتاه توسط پمپ باد محصولات بادی( قابل خرید از فروشگاه اینتکس) و داشتن برچسب تعمیرات در صورت سوراخ شدن می باشد، در صورت خرید این مبل بادی چراغ دار اینتکس با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید و این محصول جدید و کاربردی را در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...