قایق بادی اینتکس مدل 58330 اصلی با گارانتی

intex 58330

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • تاییدیه گارد ساحلی امریکا: دارد
  • طول: 185 CM
  • عرض: 94 CM
16%
1,300,000
1,100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

قایق  بادی  اینتکس  مدل  58330  طرح  اکسپلور  با  گارانتی  و  قیمت  ارزان  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج

قایق بادی اکسپلور 200 با ظرفیت یک بزرگسال و یک کودک و تحمل وزن 95 کیلوگرم مناسب برای آب های راکد و آرام می باشد. این قایق، محصول شرکت اینتکس جز قایق های سبک و کوچک با قابلیت حمل و نقل آسان است که به دلیل داشتن مخاطبان بسیار از سال 2014 تاکنون هر ساله در سری ساخت قرار گرفته است. قایق اکسپلور 200 از لحاظ قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. قایق اکسپلور 200 با رنگ نارنجی و نوار زرد روی بدنه ترکیب رنگ شادی را به نمایش می گذارد. این قایق تشکیل شده از دو قسمت کف و بدنه است که به منظور افزایش امنیت به صورت مجزا باد می شود. در صورتی که یکی از این دو قسمت دچار آسیب شود بخش دیگر مانع از غرق شدن قایق می گردد. در دو طرف قایق، روی بدنه فضای مشکی رنگ تعبیه شده که محل قرارگیری پارو است و مانع از سر خوردن و یا افتادن پارو به درون آب می گردد. در قسمت نوک قایق فضای دیگر تعبیه شده که محل بستن طناب می باشد. از کاربردهای این فضا میتوان به سهولت در حمل و جابه جایی و یا استفاده به عنوان یک رابط برای متصل شدن به قایق های دیگر اشاره کرد.
جنس بدنه این قایق وینیل است و مقاوم در برابر نور آفتاب و دمای بالا است.  مقاوم در برابر فشار و ضربه و همچنین ساییدگی و پوسیدگی است. برای افزایش طول عمر کالا بعد از استفاده، آن را با آب شهری شست و شو داده و سپس کاملا خشک نمائید.
برای راه اندازی این محصول حتما باید از پمپ بادهای شرکت اینتکس استفاده نمود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه  استفاده نکنید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که چروک های روی سطح محصول صاف شود و  شکل  و فرم لازم را به خود بگیرد و دارای انعطاف باشد. وجود چین و چروک در زوایا طبیعی است.
قابل به ذکر است شرکت سعید اینتکس این محصول را گارانتی کتبی نموده و جهت خدمات و تعمیرات رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.


قایق بادی اینتکس مدل 58330 از بهترین وسیله های تفریحی و سرگرمی بوده که استفاده های مختلفی داشته و در انواع متنوعی نیز تولید شده که دست شما را در انتخاب آنها باز خواهد گذاشت. یکی از مهترین مواردی که به آن توجه زیادی می شود، طراحی ظاهری محصول بوده که این موضوع در مورد محصولات بادی حساسیت بیشتری داشته و خریداران به آن اهمیت زیادی می دهند. شرکت اینتکس نیز با توجه به قیمت بسیار پایین محصولاتش طراحی خوب به همراه کیفیتی عالی را عرضه می کند که این موضوع در مورد این قایق بادی بزرگسال نیز صدق می کند و شما با یک محصول حرفه ای که دارید که می توانید به راحتی از آن در مناطق مختلف استفاده کرده و لذت ببرید.

قایق بادی اینتکس مدل 58330

این محصول در کناره های خود قسمت های مشخصی نیز برای قرار گیری پارو های قایق داشته و شما می توانید به خوبی به کمک پارو ها قایق خود را کنترل کنید. لازم به ذکر است این قایق دارای ظرفیت 2 نفره بوده که ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش طرح چرم است و قابلیت استفاده از آن در آب های آرام مانند دریاچه، رودخانه و سد ها را می دهد. این محصول با وزن بسیار مناسب که داشته توسط یک پمپ باد ( قابل خریداری مجزا از فروشگاه سعید اینتکس) نیز به راحتی قابل راه اندازی می باشد. با توجه به آسیب پذیری محصولات بادی، شرکت اینتکس برای هر محصولی برچسب تعمیرات مخصوصی را ارائه کرده که با استفاده از آن می توانید قایق بادی خود را تعمیر نمایید. شما می توانید این محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

برند
INTEX
تاییدیه گارد ساحلی امریکا
دارد
طول
185 CM
عرض
94 CM
ارتفاع
41 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
تحمل وزن
95 KG
وزن بسته بندی
2.3 KG
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
نوع پمپ باد
ندارد
پارو
ندارد
نوع پارو
ندارد
گیج تنظیم باد
ندارد
طناب نجات
ندارد
نشیمنگاه
ندارد
ظرفیت
1 نفر بزرگسال + 1 نفر کودک
کیف حمل
ندارد
کیف لوازم
ندارد
محل نصب موتور
ندارد
جای قلاب ماهیگیری
ندارد
سایر ویژگی ها
سبک و قابل حمل است

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...