شناور بادی اینتکس مدل 58546

intex 58546

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
191,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 58546 یکی از منحصر به فرد ترین محصول تولید شده در سال جدید توسط کمپانی اینتکس است که در سال جدید میلادی برای استفاده رده های سنی کودکان تا 10 سال به بازاز های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که سطح نشیمنگاه آن نیز کاملا مواج است و به همین دلیل از تعریق بدن شخص مصرف کننده اجتناب خواهد کرد. لازم به ذکر است برای تولید بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم با انعطاف پذیری و دوام بالایی استفاده شده که به همین دلیل به سادگی می توانید در فضای باز و آب های آرام از این محصول استفاده نمایید.

 این کالا از وزن بدنه بسیار کمی برخوردار بوده و اما قادر است به راحتی وزن های بالا را تحمل کند. این محصول از امکان حمل و راه اندازی آسانی برخوردار است و به همین دلیل یک انتخاب استاندارد برای استفاده در مسافرت ها نیز به شمار می رود. این محصول دارای بدنه ای به رنگ سبز بوده که ساختاری مانند یک تمساح با ظاهری جذاب دارد. شما عزیزان می توانید این محصول را برای فرزندان خود تهیه کنید تا آن ها در گردش و مسافرت از داشتن موقعیت دلخواه بهره مند باشند. لذت داشتن این شناور بادی و قرار گیری بر روی سطح آب تمامی کودکان را مجذوب این محصول کرده و آن را به محصولی پر فروش و پر طرفدار  تبدیل کرده است. این شناور بادی طرح تمساح محصولی مطابق با سلیقه تمامی کودکان بوده که می توان به وسیله آن بهترین موقعیت را به دست آورد. این محصول کاربردی طراحی طبی و بادی داشته و در نتیجه می تواند به حالت شناور بر روی سطح آب باشد و کودکان را نیز بر روی خود قرار دهد. جهت خریداری این محصول بی نظیر به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

 نوع تمساح
 طول 192 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع -
 تحمل وزن 15 کیلو گرم
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل
 پمپ خیر
نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب رده ی سنی 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
 

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...