شناور بادی اینتکس مدل 57250

شناور طاووس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 193 CM
  • عرض: 163 CM
  • ارتفاع: 94 CM
17%
1,146,000
962,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس مدل طاووس کد 57250 محصولی بی نظیر از کمپانی بزرگ  intexبه  همراه کارت گارانتی از نمایندگی سعید اینتکس

محصولات مرتبط

شناور بادی اینتکس مدل 57250 یکی از جدیدترین و فوق العاده ترین محصولات تولید شده توسط برند معتبر اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده و از استقبال بسیار زیادی برخوردار می باشد. تشک بادی روی آب طرح طاووس محصول تولید شده در سال جدید بوده که دارای طراحی بدنه شبیه یک طاووس بزرگ با پرهای رنگارنگ و بسیار جذاب می باشد که توجه افراد را به خود جلب می نماید و با قرار گیری بر روی سطح آب زیبایی بی نظیری ایجاد می کند. تشک بادی روی آب دارای طراحی ساخت بدنه تقریبا گردی بوده که دارای رویه ای مواج با موجهای عرضیست که با دراز کشیدن روی سطح تشک بادی، راحتی و آرامش را بر روی سطح آب تجربه خواهید کرد. تشک بادی روی آب دارای بدنه ای به رنگ آبی و سبز می باشد که در قسمت پرها از رنگ های متنوع طراحی شده که شامل رنگ های آبی، سبز، نارنجی و زرد است که رنگ های شاد و دلنشین تابستانی محسوب می شوند. 

این تشک بادی روی آب دارای ابعاد مناسب قابل استفاده افراد با قد بلند و حتی چاق می باشد که افراد می توانند به راحتی روی محصول دراز بکشند و ساعت ها بر روی سطح آب آفتاب بگیرند حتی در کنار استخر ها، ساحل و... می توان از این تشک بادی تفریحی به عنوان تشک آفتاب گیری نیز استفاده به عمل آورد. این محصول بادی می تواند تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل نماید که وزن فوق العاده ایده آلی محسوب می گردد و نشان از کیفیت ساخت بالای این محصول دارد. لازم به ذکر است این محصول ساخته شده از pvc چند لایه ضخیم است که در صورت قرار گیری بر روی سطح آب و زیر نور آفتاب دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. راه اندازی این محصول به راحتی در مدت زمان کوتاه توسط پمپ باد محصولات بادی صورت می گیرد که می توانید حتی این پمپ ها را توسط این شرکت تهیه فرمایید و پس از سفارش، محصول خود به همراه ضمانت نامه معتبر درب منزل تحویل بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
193 CM
عرض
163 CM
ارتفاع
94 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
200 KG
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.32 MM
وزن بسته بندی
3.7 KG
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...