تشک بادی تعویض نوزاد اینتکس مدل 48422

intex 48422

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 76 CM
  • عرض: 58 CM
  • ارتفاع: 13 CM
369,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک  بادی  اینتکس  مدل  48422  مارک  اینتکس  مخصوص  تعویض  نوزاد  و  برای  سنین  0_1  سال  مناسب  است.  این  تشک  فضایی  بسیار  مناسب  و  کاملا  بهداشتی  برای  تعویض  نوزادان  می  باشد.

محصولات مرتبط

تشک بادی تعویض نوزاد اینتکس مدل 48422 ساخته شده از جنس pvc بوده که به دلیل تماس مکرر آن با پوست نوزاد از نوع بهداشتی این ماده استفاده شده که سازگاری کاملی با پوست کودک دارد، دریچه باد کالا از نوع پستونکی بوده که دارای سوپاپ بازگشت هوا جهت حفظ بهتر باد داخل این کالا می باشد. این محصول جذاب و کاربردی یکی از بهترین محصولات کمپانی اینتکس جهت استفاده کودکان بوده و می تواند در محیط های داخلی و منزل به راحتی استفاده شود. این تشک بادی می تواند محلی مناسب برای استراحت کودکان و خردسالان نیز فراهم کند و به دلیل ویژگی هایی که داشته راحتی زیادی برای آن ها در پی خواهد داشت.

 این تشک بادی تعویض کودک دارای طراحی خاصی و زیبایی بوده که مخصوص کودکان صورت گرفته و طراحی بدنه ی آن در راحتی تشک نیز نقش زیادی داشته است. عاتوه بر تمامی این موارد، رنگ بندی جالب و زیبایی که در این تشک بادی استفاده شده کودکان را سرگرم خود نگه خواهد داشت و همچنین می تواند در روحیه ی آن ها تاثیر مثبتی بگذارد. لازم به ذکر است که این محصول تنها یک کیلوگرم وزن داشته و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد و البته می توان از آن علاوه بر منزل در هر مکان دیگری نیز استفاده کرد. همانطور که مشاهده می کنید رویه ی این محصول به صورت مواج طراحی شده که این امر موجب شده تا در حین استفاده از آن بدن نوزاد در در موقعیت مناسبی قرار بگیرد و همچنین کناره های آن نیز از سطح تشک بالاتر بوده و مانع ازخروج نوزاد از تشک بادی می شود. این محصول با کیفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب هم اکنون قابل خریداری از نمایندگی اینتکس می باشد که شما می توانید این کالا را به صورت حضوری و اینترنتی خریداری نمایید.

برند
INTEX
طول
76 CM
عرض
58 CM
ارتفاع
13 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
11 KG
وزن بسته بندی
0.760 KG
پمپ باد
مدل 69613 دارد
کیف حمل
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...