تشک بادی اینتکس مدل 68950

intex 68950

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 76 CM
  • ارتفاع: 25 CM
550,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس مدل 68950 با عرض کم محصولی بی نظیر از شرکت اینتکس بهمراه کارت گارانتی از نمایندگی سعید اینتکس با ارسال فوری به سراسر کشور

محصولات مرتبط

تشک بادی اینتکس کد 68950 یک تشک بادی تکنفره با عرض 76 سانت و با تحمل وزن 140 کیلوگرم بعنوان یکی دیگر از محصولات اینتکس می باشد که استقبال زیادی از این محصول شده. در واقع تشک بادی 68950 قابلیت استفاده در هر مکان وشرایط را دارا می باشد. تشک بادی 68950 با رویه جیر باعث می شود هنگام استفاده از محصول بدن کاملا ریلکس بوده و مانع از ایجاد ناراحتی و یا تعریق بدن شود. تشک بادی اینتکس کد 68950 قابلیت استفاده در هر سطحی را دارد ، منتها در صورت استفاده در فضای باز پیشنهاد می شود برای سطح زیر آن از یک زیر انداز مناسب بهره ببرید.
برای باد کردن این محصول به هیچ عنوان  از پمپ باد های متفرقه و یا کمپرسورهای باد استفاده نکنید و حتما از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده کرده و از خراب شدن لایه های محصول توسط پمپ باد های متفرقه پیشگیری نمایید. قسمت زیرین تشک ساخته شده از جنس وینیل ضخیم بوده و انعظاف و مقاومت بالایی دارد. شبکه های طراحی شده در تشک بادی باعث ایجاد خطوط عمودی روی بدنه تشک می شود که برجستگی هایی روی سطح کار ایجاد میکند ولی مانع از ایجاد نارضایتی در محصول می کند. در واقع همین شیار ها و برجستگی ها باعث می شود جریان هوا بین شما و تشک به خوبی برقرار باشد و از همین جهت برای بیمارانی که دچار  زخم بستر  هستند نیز می توانند از این محصول استفاده نمایند.


تشک بادی اینتکس مدل 68950 محصولی با کیفیت تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که یکی از بهترین تولید های این شرکت می باشد و با وجود مدت زمان کم عرضه آن، توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. رویه این محصول از پی وی سی با پارچه جیر ساخته شده و زیبایی و لطافت چشمگیری را به محصول بخشیده است. علاوه بر این موارد، این رویه به صورت مواج طراحی شده که موجب گردش هوا بین بدن و تشک بادی می شود. به همین منظور از تعریق بدن در استفاده ی طولانی مدت جلوگیری می کند و بدن شما را در موقعیت بسیار مناسبی قرار می دهد. همچنین کناره های آن نیز از پی وی سی مات ساخته شده که این امر موجب افزایش انعطاف پذیری محصول شده و می توان به راحتی و در مواقع لزوم آن را جمع آوری کرد.

 لازم به ذکر است نکته مهم در ساخت این محصول جنس کف آن بوده که از پی وی سی دولایه تهیه شده و استقامت آن را در برابر فشار تا حد قابل قبولی بالا برده و می تواند تا وزن 100 کیلو گرم را تحمل نماید و همچنین این تشک بادی زیبا دارای یک دریچه ی باد بوده که می توان از آن طریق و با استفاده از پمپ های باد( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) آن را راه اندازی نمود و یا به طور کامل تمام هوای داخل آن را تخلیه کرد. این محصول بسیار کاربردی و سبک بوده که این ویژگی برای جابجایی محصول در مسافرت ها کارایی خواهد داشت و شما عزیزان در کمپینگ های طولانی مدت خود نیز می توانید این تشک بادی یک نفره را با خود حمل کنید. این تشک بادی یک نفره با رویه مواج اینتکس با بهترین کیفیت و کارایی و مناسب ترین قیمت هم اکنون به صورت حضوری و اینترنتی قابل خریداری از نمایندگی اینتکس می باشد.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
76 CM
ارتفاع
25 CM
رده سنی
بزرگسال
برچسب تعمیرات
دارد
پمپ باد
ندارد
کیف حمل
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...