تخت بادی اینتکس مدل 64116

intex 64116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 191 CM
  • عرض: 99 CM
  • ارتفاع: 30 CM
13%
1,650,000
1,439,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت  بادی  اینتکس  مسافرتی  مدل  64118  با  ارتفاع  30  سانتیمتر  و  ضمانتنامه  کتبی. ارسال  این  محصول  در  کمترین  زمان  ممکن  انجام  خواهد  شد.

محصولات مرتبط

تخت بادی اینتکس مدل 64116 از سری تخت های بادی یک نفره بالش دار و تولید شده توسط کمپانی اینتکس بوده و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل و حتی مسافرت بوده زیرا که از حجم و وزن بسیار خوبی بهره مند است. این محصول ساخته شده از لایه های داخلی از نوع PVC بوده که باعث افزایش استحکام بدنه اصلی شده و این لایه ها موجب جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه شده و به همین دلیل مصرف کننده در طی مدت زمان استفاده به هیچ عنوان اذیت نخواهد شد. همانطور که مشاهده می کنید طراحی سطح رویه تخت نیز به صورت مواج و راحتی بوده که خود تاثیر بسزایی در جلوگیری از از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد داشت زیرا که موجب پوشش اعضای بدن و عبور بهتر جریان هوا می شود.

 یک برآمدگی به عنوان بالش بادی سرخود نیز روی بدنه اصلی کالا تعبیه شده که با باد زدن به تخت این قسمت نیز به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. برای قسمت بدنه این محصول از دو نوع روکش طرح چرم و جیر استفاده شده و باعث افزایش ضخامت بدنه اصلی شده و همچنین از روکش طرح چرم برای قسمت کف و دیواره ها و از روکش جیر نیز برای سطح رویه به کار برده شده است. از طرفی داشتن یک ساک مخصوص باعث حمل و جابجایی در کمترین حجم و جایگیری شده و همچنین لازم به ذکر است تمام قسمت های بدنه قابلیت شستشو داشته و دارای قابلیت تعمیر و استفاده مجدد نیز می باشد. برای خرید این تخت بادی یک نفره با رویه راحتی کافی است تا به دو صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی به همراه ضمانت و تست سلامت کالا در کمترین بازده زمانی ممکن برای شما ارسال شود.

شیوه ساخت و طراحی محصول

در بخش نخست از بررسی تخصصی تخت بادی اینتکس مدل 64116 باید در رابطه با شیوه ساخت و طراحی این کالا با شما صحبت کنیم. این مسئله بسیار مهم است که شما قبل از خرید در خصوص محصولی که قصد انتخاب آن را دارید آگاهی کامل را در اختیار داشته باشید. به همین دلیل نیز اولین بخش از این مطلب را به همین نکته اختصاص داده ایم. شما می توانید مشاهده کنید که این تخت بادی ساختاری منحصر به فرد را دارا هستند به این صورت که شما یک بخش اصلی را شاهد هستید و ناحیه کف این محصول نیز با یک ارتفاع کوتاه تر شکل گرفته که در نگاه کلی شما یک ساختار دو بخشی را شاهد خواهید بود. به جز این مسئله باید اشاره کنیم که ناحیه بالایی این تخت خواب نیز دارای یک بخش برآمده است که به عبارتی شما می توانید از آن به عنوان بالش بادی نیز استفاده کرده و دیگر از این حیث بی نیاز باشید. رنگ جذاب این محصول نیز باعث شده تا در خرید مشتریان این عامل هم اثرگذار باشد.

تخت بادی اینتکس مدل 64116 | سعید اینتکس

کیفیت و بدنه محصول

بحث مهم دیگری که قطعا برای همه افراد و همه سنین نکته ای بسیار اساسی به شمار می رود ، کیفیت و جنس بدنه این تخت بادی می باشد که سبب شده تا با اطمینان خاطر بتوانید خرید این کالا را انجام دهید. در همین خصوص باید اشاره کنیم که این تخت بادی دارای بدنه ای با رویه مخملی می باشد که از جنس اصلی PVC نیز شکل گرفته است. این عامل سبب شده تا شما بدون هیچ گونه نگرانی از یک کالای با دوام و با کیفیت بتوانید استفاده نمایید که قطعا عامل مهم دیگری در فروش این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به ساختار دو لایه و تحمل وزن بالای این محصول هم اشاره کنیم که از دیگر نقط مثبت این محصول به شمار خواهد رفت.

ابعاد و اندازه های تخت خواب بادی

در ارتباط با ابعاد این محصول هم می توانیم به چند مسئله بسیار مهم اشاره کنیم. اولین ویژگی بحث در خصوص طول ، عرض و ارتفاع این تخت خواب است که به ترتیب دارای ابعاد 191 سانتی متر ، 99 سانتی متر و 30 سانتی متر می باشد که نشان از ابعاد ایده آل این تخت بادی برای استفاده یک نفر بوده و تنها نکته در این بخش نیز ارتفاع نسبتا کوتاه این تخت خواب است که در مقایسه با دیگر محصولات ارتفاع کمتری را از خود ارائه داده است. وزن بسته بندی این محصول 4.6 کیلو گرم بوده و به ساده ترین و آسان ترین روش امکان جا به جایی این کالا وجود دارد. تحمل وزن این محصول هم 140 کیلو گرم می باشد که از این نظر شبیه به تمام تولیدات برند اینتکس خواهد بود.

خرید تخت بادی اینتکس مدل 64116

خرید و ثبت سفارش

با در نظر گرفتن ویژگی هایی که در این مطلب اشاره کردیم حال شما این مزیت را در اختیار دارید که با خیالی راحت و آسوده خرید و ثبت سفارش این محصول را از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس انجام داده و بدون نگرانی از بابت قیمت در ارزان ترین حالت ممکن دست به خرید این محصول زده و از طریق تیپاکس و یا باربری این محصول را درب منزل در سراسر کشور دریافت کنید.

برند
INTEX
طول
191 CM
عرض
99 CM
ارتفاع
30 CM
ظرفیت
1 نفر
تحمل وزن
140 KG
وزن بسته بندی
4.6 KG
پمپ باد برقی
دارد
کیف حمل
دارد
برچسب تعمیرات
دارد
مدت زمان باد شدن
1.5 MIN

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...