تخته شنا بادی اینتکس کد 58165

intex 58165

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 112 CM
  • عرض: 62 CM
  • جنس: وینیل
0
479,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخته شنا بادی اینتکس مدل  58165محصولی زیبا از نمایندگی سعید اینتکس به همراه کارت گارانتی و ارسال فوری به سراسر کشور

محصولات مرتبط

تخته شنا بادی اینتکس مدل 58165 اینتکس محصولی زیبا برای استفاده بعنوان تفریحات آبی می باشد که توسط کمپانی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. بر روی سطح تخته بادی در قسمت جلو 2 دستگیره در طرفین تعبیه شده که جهت حفظ تعادل در نظر گرفته شده است. این تخته شنا برای کودک و بزرگسال کاربردی می باشد و قابلیت استفاده را به خوبی دارد.


تخته شنا بادیاینتکس کد 58165 یکی از زیبا ترین و جذاب ترین محصولات بادی تولید شده برای سنین کودک و نوجوان می باشد که با کیفیت و دوام مناسبی تولید شده است. این کالا محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که تولید شده در سال 2020 بوده و از محصولات پرطرفدار این  شرکت معتبر محسوب می گردد. این شناور بادی روی آب دارای طرح تخته موج بوده و همچنین دارای رنگ بدنه قرمز با موج های زرد و سفید می باشد. این تخته موج بادی دارای طرح و رنگ زیبا و چشم گیری است که توانسته تاکنون توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب نماید و با توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه از فروش خوبی نیز برخوردار باشد و همچنین لبه های کناری این محصول نیز دارای برآمدگی های مخصوصی می باشد که به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده و شناور شدن بر روی آن به هیچ عنوان واژگون نشوید و بتوانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید که در این صورت استفاده از آن احساس لذت بخشی را به شما منتقل خواهد کرد.

 لازم به ذکر است توانایی تحمل وزن بالای این محصول نیز موجب شده است تا افراد بزرگسال بتوانند از این شناور بادی روی آب استفاده نمایند. البته باید توجه داشته باشید که در صورت وارد شدن فشار بیش از حد ممکن به کالا، بافت های داخلی آن آسیب میبیند و موجب صدمه دیدن محصول می گردد. در واقع در کنار این محصول شما می توانید پمپ باد دستی بزرگ و همین طور پارو در کنار بسته تعمیرات را هم در اختیار داشته باشید که خرید همگی این موارد از طریق شرکت اینتکس امکان پذیر خواهد بود. این محصول دارای ساک حمل نیز بوده که با استفاده از آن به بهترین و آسان ترین شکل ممکن امکان حمل و نقل این محصول برای شما فراهم خواهد بود. با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید سفارش خود را از طریق سایت اینتکس با قیمتی ارزان ثبت کنید.

برند
INTEX
طول
112 CM
عرض
62 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 mm
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
0.600 kg
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...