بستکبال بادی اینتکس مدل 57502

intex 57502

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
27%
950,000
700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بستکبال بادی اینتکس مدل 57502 یکی از تولیدات نوآورانه و جدید شرکت اینتکس در سال جدید می باشد که در گروه کالایی اسباب بازی های بادی قرار داشته و همچنین با طراحی بسیار زیبایی که داشته می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. این کالا یکی از ابزار های تفریحی بسیار خوب و مناسب می باشد که می تواند فضای تفریحی و سالمی را برای کودکتان فراهم کند. لازم به ذکر است ارتفاع کلی این پایه بسکتبال از سطح زمین بیش از دو متر بوده که میزان ارتفاع کاملا استاندارد و ایمنی محسوب می شود. این کالا مخصوص استفاده بر روی آب های آرام و همچنین استخر های کوچک و بزرگ برای سرگرمی کودکان است که ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش طرح چرم بوده و به خوبی در برابر فشار و دمای مختلف آب مقاومت می کند. این محصول به گونه ای طراحی شده تا با تعادل لازم بر روی آب قرار بگیرد و همچنین دو توپ بسکتبال از نوع جنس پی وی سی نیز در کنار آن قرار داده شده تا این مجموعه را کامل کند.

بستکبال بادی اینتکس مدل 57502

همانطور که مشاهده می کنید بدنه کالا با ترکیب رنگی آبی برای بخش اصلی و سفید برای صفحه بالا و قرمز و برای قسمت حلقه طراحی شده که بسیار زیبا و دوست داشتنی است. جنس بدنه این بسکتبال بادی نیز به صورت کامل از وینیل یا همان پی وی سی درجه یک بوده که در عین مقاومت بالا دارای انعطاف خوبی می باشد و وزن کلی محصول را نیز سبک نگه داشته است. این کالا تولید و ساخت شرکت اینتکس با قابلیت باد شدن در کمتر از دو دقیقه بوده و بهترین وسیله برای ورزش در داخل آب و خشکی به همراه با دو عدد توپ، بسیار سبک و کم جا با قیمت بسیار ارزان و مناسب در فروشگاه اینترنتی و معتبر اینتکس نمایندگی پخش و فروش لوازم شنا و محصولات بادی در کشور می باشد.

 نوع تفریحی
 طول 97 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 208 سانتی متر
 وزن 3.7 کیلوگرم
 جنس رویهوینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس توپ وینیل دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای تعادل مناسب بر روی آب
 دارای دو عدد توپ مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...