بالش بادی اینتکس کد 68672

intex 68672

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 43 CM
  • عرض: 28 CM
  • ارتفاع: 9 CM
25%
180,000
135,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بالش بادی اینتکس محصولی زیبا برای استفاده بزرگسالان و مخصوصا برای استفاده در سفر


بالش بادی اینتکس کد 68672 جزو بالش های بادی با مقاومت بالا و راحتی بی نظیر بوده که محصولی جدید از شرکت نام دار و معتبر بست وی با رنگ و طراحی زیبا و خاص می باشد که با رویه جیر و با کیفیت خود راحتی بسیاری را هنگام خواب در منزل، محل کار و مسافرت را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول فوق العاده به دلیل طراحی مناسبی که داشته و همچنین استفاده از لایه های ویژه در طراحی و ساخت آن، طی استفاده های طولانی در شبانه روز به هیچ عنوان دچار تعریق نشده و کاملا ضد تعریق بوده و به همین سبب می تواند از وسایل های ضروری در طول مسافرت شما باشد.

این محصول دارای وزن بسیار کمی بوده و جا به جایی آن فوق العاده ساده و آسان است. همچنین این محصول قادر است تا 30 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود به راحتی تحمل کند بدون اینکه تغییر شکل داده یا دچار مشکلی شود. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا ابعاد و حجم کم آن بوده که در هر محیط و فضایی قابل استفاده است.

بالش بادی اینتکس کد 68672

در خصوص نحوه راه اندازی این محصول باید عنوان کرد که بر روی این بالش بادی یک عدد محفظه باد قرار گرفته که شما می توانید به سادگی این محفظه را باز کرده و با استفاده از یک عدد پمپ باد برقی و یا دستی در مدت زمان چند ثانیه این محصول را به طور کامل باد کنید و مورد استفاده قرار دهید. این بالش بادی یک کالا جذاب و با کیفیت بوده که قابلیت استفاده برای تمام سنین را داراست که از آن می توانید به راحتی استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول پرکاربرد را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

بالش بادی مستطیلی مواج اینتکس یکی از بالش ساده و سبک بادی بوده که ساخته شده از جنس پی وی س با روکش مخملی می باشد که مقاومت بسیار بالایی نیز دارد. محصولی با طراحی ساخت بسیار مناسب و نشیمنگاه مواج که سبب می شود تا علاوه بر جلوگیری از تعرق بالا، راحتی وصف ناپذیری را به افراد منتقل کند. این بالش بادی در رنگ سورمه ای تولید شده و مناسب استفاده برای انواع تشک ها و تخت های بادی می باشد. این محصول بادی بسیار با کیفیت بوده و برای درمان آرتروز گردن نیز کاملا مناسب است. لازم به ذکر  است یکی از ساده ترین کارها راه اندازی این محصول بوده که در مدت زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد.

در ارتباط با این موضوع باید گفت که شما می توانید از طریق دریچه باد موجود بر روی این بالش در مدت زمان بسیار کم به طور کامل این محصول را باد کرده و از استراحت بر روی آن نهایت لذت را ببرید.  شما باید یک عدد پمپ باد نیز از فروشگاه اینتکس خریداری کنید که بتوانید عمل باد کردن این محصول را با استفاده از آن انجام دهید. بالش بادی مستطیلی مواج اینتکس محصولی است که به دلیل داشتن ابعاد و وزن کم مناسب برای استفاده در هر مکانی و جایگاهی بوده که شما به سادگی می توانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول قمت مقرون به صرفه ای نیز داشته و می توانید با خیال راحت و بدون پرداخت هزینه سنگین آن را خریداری نموده و به راحتی استفاده کنید. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس خریداری کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
طول
43 CM
عرض
28 CM
ارتفاع
9 CM
مناسب برای
بزرگسال
جنس
وینیل با روکش جیر
برچسب تعمیرات
ندارد
حمید رضا

عالییی همیشه تو ماشینم هست

151 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...