بالش بادی اینتکس مدل 68676

intex 68676

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 43 CM
  • عرض: 28 CM
  • ارتفاع: 9 CM
25%
180,000
135,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش  بادی  رنگی  مارک  اینتکس  اصلی  مدل  68676  برای  کودکان  طراحی  شده  است.  این  محصول  دارای  روکش  جیر  قابل  شستشو  و  ارسال  سریع  از  نمایندگی  سعید  اینتکس  در  کرج  می  باشد.

محصولات مرتبط

بالش بادی اینتکس مدل 68676 محصولی بسیار کاربردی و با کیفیت، تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که رویه ی این بالش بادی به صورت مواج و ضد تعریق طراحی شده که به همین منظور سر و گردن شما را در موقعیت مناسب و استانداردی قرار داده و مانع از درد و خستگی می شود. علاوه بر این موارد، این نوع طراحی موجب گردش هوا بین سر شما و بالش بادی شده و همچنین مانع از تعریق در حین خواب و استراحتتان می شود. این بالش بادی ساخته شده از جنس پی وی سی با رویه جیر یا همان مخمل است تا به بدن آسیبی وارد نکرده و موجب جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده نیز شود. این محصول با کوچکترین پمپ باد محصولات بادی و یا همچنین بدون پمپ باد راه اندازی شده و گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در مسافرت ها و محل کار نیز خواهد بود. این کالا توانایی تحمل وزن بالایی داشته و از طرفی این محصول بسیار سبک بوده و تنها 160 گرم وزن دارد که این مقدار وزن برای یک بالش کاملا ایده آل می باشد.

 همچنین به همین جهت حمل و جابه جایی آن بسیار آسان و راحت بوده و از ارتفاع مناسبی برخوردار بوده و از استاندارد های جهانی پیروی می کند. با خرید این بالش بادی می توانید در مواقعی که در سفر و یا محل کار خود هستید، به راحتی بخوابید چرا که این کالا جذاب و کاربردی از آسیب رساندن به گردن شما در هنگام خوابیدن جلوگیری می کند. شما عزیزان برای خرید این بالش بادی می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس اقدام به عمل آورید. لازم به ذکر است فروشگاه اینتکس اولین و تنها نمایندگی محصولات بادی در کشور می باشد که تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازل ترین قیمت بفروش می رساند.

برند
INTEX
طول
43 CM
عرض
28 CM
ارتفاع
9 CM
جنس
وینیل
مناسب برای
بزرگسالان
برچسپ تعمیرات
ندارد
وزن بسته بندی
0.160 KG

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...