بازوبند شنا بادی اینتکس مدل 56643

intex 56643

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
42,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

بازوبند شنا بادی اینتکس مدل 56643 با رنگ بدنه خاص و زیبا یکی از کاربردی ترین محصولات تولید شده برای کودکان 3 تا 6 سال است که در سال جدید و توسط شرکت معتبر اینتکس تولید و روانه بازار شده است. این بازوبند بادی کودک یکی از مهم ترین و ایمن ترین محصولات شنا و تفریحات آبی کودکان است که هنگام شنا و تفریح برای ایمنی آن ها و جلوگیری از غرق شدن بسیار کاربردی بوده و با استفاده از آن در کنار خانواده و دوستان می توانید سرگرمی و هیجان را برای کودکان خود به ارمغان آورید. بازوبند بادی کودک با رنگ بدنه زرد برای مشخص شدن روی آب و زیبایی خاص به شما کمک می کند تا به فرزندان خود آموزش شنا دهید و تمرین دادن با دستان خود ایمن آنان را تضمین نمایید.

 این کالا از جنس بدنه پی وی سی با رویه طرح چرم برخوردار است که در مدت زمان بسیار کوتاهی توسط پمپ باد محصولات بادی راه اندازی می گردد و از بسته بندی بسیار کوچک و کم جا بهره می برد که در هر کیف و ساک قابل حمل و جا به جایی می باشد که از مهم ترین محصولات برای شنا و تفریحات آبی بوده است. لازم به ذکر است از آن جا که بدنه این محصول نازک است نیاز است تا از این کالا به خوبی مراقبت کنید، اما در صورت آسیب دیدن نیز می توانید قلعه بادی خود را تعمیر کنید چرا که بسته تعمیراتی توسط شرکت اینتکس ارائه شده که می توان با استفاده از آن اقدام به ترمیم محصول نمایید. با توجه به ویژگی ها و خصوصیات این کالا می توان به محبوبیت آن در میان کودکان پی برد، کودک شما بی شک با استفاده از این محصول می تواند ساعات خوشی را سپری کند. بنابراین در صورت خرید این بازو بند می توانید با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...