استخر بادی اینتکس مدل 59469

intex 59469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 132 CM
  • ارتفاع: 28 CM
  • جنس: وینیل
14%
890,000
770,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  طرح  میوه  ای  اینتکس  یکی  از  جدیدترین  محصولات  تولید  شده  در  سال  2019  توسط  این  شرکت  می  باشد  که  توسط  نمایندگی  سعید  اینتکس  گارانتی  و  به  سراسر  کشور  ارسال  می  شود.

محصولات مرتبط

استخر 59469 استخر بادی توپ و حلقه اینتکس یکی از پر طرفدارترین محصولات بادی شرکت اینتکس می باشد. سایز مناسب،طراحی زیبا،داشتن توپ و حلقه، از مزیت های استخر توپ و حلقه محسوب میشود.طراحی زیبا و جدید محصول ،وجود میوه های آناناس با طیف رنگ های زرد،آبی،صورتی و قرمز روی بدنه استخر ،زیبایی آن را چشم گیر کرده به گونه ای که کودکان را به راحتی به خود جذب مینماید.
یک توپ بادی با قطر 51 سانتیمتر و یک حلقه شنا با قطر 51 سانتیمتر درون این استخر بادی به صورت رایگان توسط شرکت قرار داده شده.استخر توپ و حلقه از 3 لایه باد جداگانه برخوردار است و شما برای راه اندازی آن می بایست هر 3 لایه را بصورت جداگانه باد نمایید.پیشنهاد میشود جهت باد کردن محصول حتما از پمپ باد های شرکت اینتکس استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده نکنید. استخر بادی توپ و حلقه با 132 سانتیمتر قطر و 28 سانتیمتر ارتفاع مناسب برای استفاده 2 کودک بالای 2 سال پیشنهاد میشود.
در بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات نیز وجود دارد و هنگامی که محصول شما دچار آسیب دیدگی شد ،می توانید از آن براحتی استفاده کرده و استخر خود را بصورت موقت تعمیر نمایید.جهت حفظ ایمنی و طول عمر استخر،حدالامکان هنگامی که از استخر استفاده نمی کنید آب و باد استخر را خالی نموده و آن را جمع آوری نمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 59469 یکی دیگر از جذاب ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های بادی تولید شده مخصوص استفاده در ویلاها، حیاط منازل و همچنین مسافرت ها بوده که کاملا ساخته شده از جنس PVC شفاف با رویه درجه یک می باشد. شرکت معتبر اینتکس با توجه به تجربه بسیار بالایی که در ساخت این محصولات داشته استخر های بادی کودک متنوعی با طراحی عالی تولید کرده که این استخر بادی سه لایه کودک نیز یکی از آن نمونه هاست. شما عزیزان با خرید این محصول می توانید بستر آرامش بخش، راحت و قابل حملی را برای کودکان خود در داخل خانه و... داشته باشید. طراحی گرد و سه لایه این محصول به گونه ای است که باعث شده تا استحکام دیواره ها بیش از هر نوع استخر بادی دیگری باشد چرا که ساختار آن ها از چندین حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم ساخته شده که با توجه و مشاهده به تصاویر این محصول مشاهده می کنید که این استخر بادی در واقع از روی هم قرار گرفتن سه حلقه بادی مجزا ساخته شده که به دوام و طول عمر این محصول کمک شایانی می کند. البته لازم به ذکر است شما می توانید داخل استخر بادی خود را با توپ نیز پر کنید تا این استخر، به استخر توپ تبدیل شده و باعث ایجاد لحظات مفرحی برای کودکانتان باشد. تعمیرات یا ضمانت نامه معتبر استخر بادی سه لایه از ویژگی های خوب این محصول است که در صورت هرگونه آسیب، شما می توانید آن را به راحتی تعمیر کنید. این محصول شامل برچسب تعمیر و چسب مخصوص نیز بوده که در دفترچه راهنما روند استفاده از آن به شما توضیح داده شده است. شما عزیزان برای خرید این محصول فوق العاده می توانید بهفروشگاه اینتکس مراجعه کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

استخر بادی اینتکس مدل 59469 از طراحی ساده و زیبا تشکیل شده است به طوری که می توان از آن برای ایجاد اشتیاق در کودکان استفاده کرد و آن را به عنوان هدیه خریداری نمود. این استخر بادی پر استفاده و پر کاربرد است و از طراحی ثابت و بدون تغییر برخوردار می باشد. از این محصول در محیط های مختلف استفاده می شود اما مهم ترین کاربرد آن استفاده در فضای باز برای ایجاد امکان تفریحات آبی می باشد. محصول مورد نظر فضایی ایمن و استاندارد را ایجاد می کند و می تواند در ایجاد یک موقعیت ایمن برای آبتنی و آب بازی مناسب باشد. در نتیجه طرفداران محصول به مراتب زیاد می باشند و فروش آن نیز بالا بوده است. این استخر بادی از بدنه ای با کیفیت برخوردار است که نقطه قوت طراحی و تولید استخر بادی مد نظر می باشد. بنابراین می توان با خیالی آسوده آن را برای استفاده در طی مدت زمان طولانی مد نظر قرار داد و از داشتن آن لذت برد. ساختار محصول شیشه ای و شفاف است که بر روی آن طرح های میوه قرار گرفته است که به نوبه خود محیطی جذاب را ایجاد می کند و برای ایجاد محبوبیت درکودکان نقش مهمی دارد.

استخر بادی اینتکس مدل 59469

دارای توپ بادی و حلقه بادی

در وهله اول موردی که سبب جذب مخاطب می شود و می تواند کودکان را راغب به بازی در استخر بادی نماید وجود توپ بادی و حلقه بادی در کنار بدنه محصول می باشد که به نوبه خود جزو وسایل مهیج برای تفریح آن ها محسوب می شود. این دو بخش مهم باعث ایجاد جذابیت شده و بازی های مهیج زیادی را ایجاد می کند. به وسیله آن ها دیگر نیازی به استفاده از وسایل بازی در داخل استخر بادی نیست و افراد بهترین موقعیت را به دست می آورند. این دو محصول به صورت رایگان به خریداران داده می شود و آن ها را مشتاق به خرید می کند. در نتیجه نکته مثبت و مهم در زمان خرید استخر بادی به حساب می آید. توپ بادی و حلقه بادی از سری محصولات برند اینتکس می باشند که از جنس بدنه استخر بادی تشکیل شده اند. بنابراین می توانند طول عمر و سازگاری زیادی داشته باشند و به همراه افراد و استخر بادی مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار گیرند. محصول مورد نظر سبک و قابل حمل است که در این صورت در داخل استخر بادی بهترین شرایط برای کودکان ایجاد می شود.

کیفیت بدنه

استخر بادی مد نظر از بدنه ای با کیفیت برخوردار است که میزان ضخامت آن نیز زیاد می باشد. ضخامت ایجاد شده در این محصول سبب شده است که طول عمر آن بالا برود و میزان سازگاری بالایی نیز در مقایسه با محصولات مشابه داشته باشد. طرح بدنه فانتزی است و ترکیبی از رنگ های زیبا و فانتزی می باشد. به این ترتیب می تواند به راحتی مورد پسند افراد قرار گیرد و برای آن ها درطی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بی نظیر از جنس وینیل با کیفیت و طرح دار ساخته شده است که بدنه ای غیر قابل نفوذ است. همچنین آب و رطوبت را نیز به بیرون از بدنه نشت نمی دهد. در نتیجه بهترین گزینه برای داشتن تفریحات آبی برای کودکان می باشد که سازگاری زیادی برای استفاده در محل های گوناگون دارد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود.

خرید استخر بادی اینتکس مدل 59469

خرید استخر بادی اینتکس مدل 59469

جهت خرید آسان استخر بادی مد نظر تنها می توان به سایت فروشگاه سعید اینتکس مراجعه کرد و از دسته بندی مربوط به استخر بادی محصول را انتخاب نمود. در این صورت تنها با ثبت سفارش به راحتی محصول برای علاقه مندان خریداری می شود.

برند
INTEX
قطر
132 CM
ارتفاع
28 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
وزن بسته بندی
1.2 KG
ظرفیت
248 L
مناسب برای
2 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد
سمیه سفیدگری

سلام سه تا محصول است و قیمتش برای سه تا عالیه

190 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

بسیار عالی سمیه عزیز

183 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...