استخر بادی اینتکس مدل 57190

intex 57190

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 229 CM
  • عرض: 218 CM
  • ارتفاع: 79 CM
14%
4,490,000
3,880,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس مدل 57190 طرح دایره صندلی دار به همراه ارسال فوری و کارت گارانتی سعید اینتکس مرکز فروش لوازم بادی در ایران

محصولات مرتبط

استخر بادی اینتکس با کد 57190 محصولی متفاوت از استخر های بادی و بعنوان یکی از بزرگترین استخر های بادی شرکت اینتکس بعنوان استخر بادی صندلی دار در میان محصولات بادی اینتکس شناخته شده و مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نموده.استخر 57190 ساخته شده از جنس وینیل بسیار ضخیم و مستحکم بوده و دیواره های ابی رنگ شفاف باعث ایجاد جلوه ای خاص به این محصول شده. سایز استخر به گونه ای طراحی شده که برای استفاده 3 الی 4 کودک کاملا مناسب بوده و 2 نفر بزرگسال نیز میتوانند از آن استفاده کنند.
داشتن تکیه گاه و نشیمن بادی در یک سمت استخر باعث شده که هنگام تفریح بتوانید در یک سمت استخر بصورت کاملا ریلکس نشسته و استراحت نمایید. قسمت نشیمن بصورت بادی بوده و بصورت جداگانه باد می شود.در بالای قسمت تکیه گاه نیز حالتی برجسته در نظر گرفته شده که محل تکیه دادن سر و گردن می باشد و این قسمت نیز بصورت جداگانه باد می شود. در دو طرف استخر ، سمت چپ و راست دو فرورفتگی وجود دارد که محل قرار گیری بطری آب و یا نوشیدنی می باشد.و در مواقع ضروری و در صورت لزوم می تواند محل قرار گیری اشیا کوچک باشد. جهت حفظ ایمنی و طول عمر استخر رعایت 2 نکته کاملا ضروری می باشد ابتدا اینکه جهت باد شدن محصول حتما می بایست از پمپ باد های شرکت اینتکس و یا مشابه آن استفاده کنید و به هیچ وجه از کمپرسور های باد بعلت فشار باد زیاد برای باد کردن این محصولات استفاده نکنید و دوم اینکه هر زمان که قصد استفاده از محصول را داشتید از یک زیر انداز مناسب برای زیر استخر استفاده کنید تا مانع از اسیب دیدگی از ناحیه ی کف استخر شود. در صورت نیاز به مشاوره و یا توضیحات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند.


استخر بادی  اینتکس مدل 57190 یکی از لوازم تفریحی جذاب و کاربردی برای بازی و سرگرمی کودکان و بزرگسالان بوده که توسط برند معتبر اینتکس طراحی و تولید شده است. این محصول از زیباترین استخر های تولید شده، بوده که از قطر و ارتفاع متناسبی بهره می برد و علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ و وان بادی نیز کارایی دارد. استخر بادی فوق، دارای طراحی بدنه گرد بوده از ساختار سه طبقه بهره می برد که به صورت متصل روی یکدیگر قرار گرفته شده و هر طبقه از استخر دارای دریچه باد جداگانه بوده که به صورت مجزا راه اندازی می گردد. این کالا با رنگ بدنه بی نظیر برای خریداران یکی از محصولات جذاب و سرگرم کننده می باشد که هنگام بازی حس فوق العاده ای در آن ها ایجاد می شود با خرید یک استخر بادی با قیمت مناسب ساعت ها تفریح و نشاط را برای شما و کودکانتان به ارمغان می آورید و می توانید توسط این کالا با دوستان و خانواده خود به بازی و تفریح های دسته جمعی با هیجان بی نظیر سرگرم شوید.

 این کالا ضخامت لایه ای مناسب داشته و در برابر ضربه و فشار کاملا با دوام و مقاوم است و در برابر تابش نور خورشید و گرمای هوا در تابستان دچار پوسیدگی و تغییر شکل نخواهد شد و همچنین در برابر دمای مختلف آب مقاوم می باشد. لازم به ذکر است بخش کفی و لبه دیواره محصول از نوع سفید رنگ و مات تولید شده و همینطور دارای یک نشیمنگاه در بخش داخلی بوده تا در زمان تفریحات آبی و برای استراحت بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. همانطور که مشاهده می کنید در بخش بالایی این نشیمنگاه نیز یک تکیه گاه سرخود بر روی دیواره محصول تعبیه شده که بر روی دیواره این محصول جای مخصوص بطری نیز طراحی شده و شما می توانید بطری آب و نوشیدنی های خود را در این قسمت قرار دهید. در صورت خرید این استخر بادی می توانید با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرموده و بهترین محصول را با قیمت مناسب و کیفیتی عالی خریداری نمایید.

استخر های بادی که برای بزرگسالان معمولا با اشکال متفاوتی به نسبت سایر محصولات، طراحی و به بازار عرضه می شوند. استخر بادی  اینتکس مدل 57190 نیز از این قائده مستثنی نیست و ویژگی های منحصر به فرد بسیاری را درون ظاهر ساده و بی امکانات خود گنجانده است که در بخش طراحی و بررسی این محصول به آنها خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید استخر بادی اینتکس مدل 57190 را دارید برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این محصول توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

استخر بادی  اینتکس مدل 57190

طراحی ظاهری استخر بادی

ظاهر استخر بادی  اینتکس مدل 57190 در حالت کلی بیضی شکل می باشد تنها قسمت پشتی جهت راحتی بیشتر صاف می باشد. بخش کناری یعنی دیواره های استخر ظاهری سه لایه داشته و از سه محفظه باد جداگانه نیز ساخته شده است. این قسمت به صورت کامل در بخش درونی و بیرونی از PVC شفاف ساخته شده و از بیرون می توان درون استخر را مشاهده کرد. قسمت بالایی دیواره ها به همراه بالای نشیمنگاه نیز سفید مات می باشد. بر روی این لبه دو بخش جا لیوانی قرار گرفته که در چنین شرایطی کاملا کاربردی می باشد. قسمت پشتی استخر که پیش از این در مورد صاف بودن آن توضیحاتی را بیان کردیم از سایر بخش ها ارتفاع بیشتری داشته که باعث می شود، این قسمت به عنوان تکیه گاهی جهت راحتی بیشتر در این قسمت قرار داده شده است که با توجه به ارتفاع بلند تر این قسمت به سبب وجود نشیمنگاه عملکرد بسیار خوبی دارد.

استخر بادی  اینتکس مدل 57190

ابعاد و ظرفیت استخر بادی

طول و عرض استخر بادی  اینتکس مدل 57190 برابر است با 224 در 216 سانتی متر، به همین دلیل به واسطه نشیمنگاه می توانید به سادگی نشسته و یا حتی در آب دراز بکشید. ارتفاع این استخر بادی نیز 76 سانتی متر بوده و می تواند حدود 640 لیتر آب را درون خود جای دهد. متاسفانه کف باد شو در بخش کف این استخر وجود نداشته و تنها بخش نشیمنگاه قابلیت باد شدن را دارد. وزن این محصول 8 کیلو گرم بوده و به سادگی می توانید آن را حمل کنید. لازم به ذکر است که بسته بندی کلی کالا بسیار کوچک بوده و در کوله پشتی نیز جای می گیرد.

جنس بدنه و طول عمر استخر بادی

بدنه استخر بادی  اینتکس مدل 57190 به صورت کامل و در تمامی بخش ها از PVC شفاف و مات ساخته شده است، PVC شفاف قسمت های طولی و دیواره ها و PVC مات، کف و قسمت های عرضی را در بر گرفته اند.  ترکیب استفاده از این محصول نیز کاملا ساده بوده و در آن تجملات خاصی استفاده نشده است تا بتوان از این استخر بادی در محل های متفاوت با ظاهری شیک و زیبا استفاده نمود. لازم به ذکر است که ضخامت و جنس بدنه این کالا کمی بیش تر و بهتر از محصولات ارزان قیمت بازار بوده و طول عمر بالاتری در مقایسه با بسیاری از محصولات موجود در بازار دارد. 

استخر بادی  اینتکس مدل 57190

نحوه راه اندازی و مراقبت از استخر بادی

برای راه اندازی استخر بادی  اینتکس مدل 57190 پس از اطمینان حاصل کردن از عدم وجود شئ تیز می بایست این مراحل را انجام دهید. ابتدا استخر بادی را از بسته بندی خود خارج کنید و در محل نصب پهن کنید، سپس محفظه های باد آن را یک به یک از قسمت زیرین تا قسمت بالایی به واسطه پمپ باد مخصوص پر کنید، ، دقت داشته باشید که دریچه های مربوطه به هر قسمت را با دقت و سرعت ببندید تا موجب خالی شدن باد آن نشود. انجام این مراحل با استفاده از پمپ دستی کمتر از 8 دقیقه زمان می برد. برای مراقبت از این محصول می بایست آن را از اشیاء تیز دور نگهداری نمود زیرا موجب سوراخ شدن آن خواهند شد .

جمع بندی

استخر بادی  اینتکس مدل 57190 محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا ، با ظرفیت ایده آل می باشد . بدنه ی مستحکم و چند لایه نیز از ویژگی های آن محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت سعید اینتکس تماس برقرار کنید .

برند
INTEX
طول
229 CM
عرض
218 CM
ارتفاع
79 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.33 MM
وزن بسته بندی
7.600 KG
ظرفیت
590 L
مناسب برای
3 سال به بالا
دریچه تخلیه آب
دارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...