استخر بادی اینتکس مدل 57141

استخر بادی رنگین کمان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 142 CM
  • عرض: 119 CM
  • ارتفاع: 84 CM
33%
750,000
508,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر  بادی  اینتکس  طرح  رنگین  کمان  مدل  57141  با  گارانتی  کتبی  مناسب  برای  استفاده  در  حمام  ویا  بیرون  از  منزل  با  کمترین  قیمت  است.

محصولات مرتبط

استخر بادی رنگین کمان یکی از محصولات متنوع شرکت اینتکس می باشد که با کد 57141  در میان محصولات معرفی می گردد. استخر بادی رنگین کمان ساخته شده از وینیل و دارای دو دریچه باد مجزا می باشد. در بالای استخر یک کمان حلالی شکل تعبیه  شده که دارای طیف رنگی جذاب برای کودکان می باشد. ابعاد استخر به گونه ای تعبیه شده که مناسب برای استفاده کودکان 1 الی 3 سال کاملا مناسب می باشد. کف استخر ساده بوده و در صورتی که بخواهید از استخر بادی رنگین کمان به عنوان استخر توپ استفاده نمایید حتما سعی کنید برای زیر آن از یک زیر انداز نرم و مناسب استفاده نمایید. جهت حفظ ایمنی حتما سعی شود برای باد کردن محصول از پمپ بادهای مخصوص همین شرکت استفاده شود و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده ننمایید.


استخر بادی اینتکس مدل 57141 که برای کودکان خردسال بالای 1 سال طراحی شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و توانسته به واسطه طراحی جدید و مدرن خود، پر فروش بالای را کسب کند. از دیگر نکاتی که افراد را به خود مجذوب کرده طراحی ساخت این محصول بادیست که به صورت گرد با عمق کم برای امنیت بیشتر کودکان تهیه شده و همانطور که مشاهده می کنید همانند یک ابر به همراه یک رنگین کمان متصل به بدنه طراحی گردیده که باعث افزایش زیبایی و جذابیت در این کالا شده است. علاوه بر این ها، از این رنگین کمان متصل به بدنه می توان به عنوان سایبان و یا حتی دستگیره برای جا به جایی و تغییر مکان بهره گرفت. لازم به ذکر است همانطور که می دانید جنس بدنه از مهم ترین نکات خرید یک محصول و استفاده از آن خواهد بود که شرکت تولید کننده با بهره گیری از بهترین اجناس خود برای ساخت این استخر بادی کاربردی استفاده کرده و این کالا تولید شده از جنس PVC با روکش طرح چرم درجه یک و عالی بوده که این نوع از جنس به دلیل مرغوبیت خود از نظر کیفیت هیچگونه آسیب های پوستی برای فرزندان شما ایجاد نخواهد کرد.

 این استخر بادی جذاب دارای کف باد شونده بوده که نرم تر از کفی معمولی است و باعث می شود تا کودک شما در هنگام نشستن و استفاده از کالا احساس راحتی بسیاری کند. این محصول یک وسیله بادی با کیفیت است که یکی از خصوصیات مهم آن، قابلیت تاشدن به کوچکترین سایز جهت راحتی در حمل و نقل و سفر است که فرآیند حمل محصول در سفر را راحت تر کرده و امکان استفاده از استخر در مکان های مختلف فراهم می کند. این کالا دارای برچسب تعمیرات جهت ترمیم و تعمیر محصول بوده و شما می توانید این استخر ایده آل را از طریق نمایندگی اینتکس سفارش دهید.

استخر بادی اینتکس مدل 57141 با کیفیت ترین محصولی است که مورد توجه افراد قرار گرفته است و از ساختاری زیبا برخوردار می باشد. این محصول رنگبندی شاد و زیبا دارد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. استخر بادی مد نظر با توجه به روحیات کودکان طراحی و تولید شده است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. مزیت های زیادی به خاطر داشتن طراحی منحصر به فرد در استخر بادی ایجاد شده است که افراد می توانند با خیالی آسوده به خرید آن بپردازند و محصول را سفارش دهند. استخر بادی اینتکس مجموعه ای با کیفیت بالا می باشد و علاقه مندان به تفریحات آبی در رده سنی کودک را مجاب به داشتن این موقعیت می سازد. همچنین می تواند بهترین و استاندارد ترین موقعیت را به وجود آورد. این استخر بادی از نوع سایبان دار می باشد که در نتیجه اوقات خوشی را ایجاد می کند. استخر بادی مد نظر ساخت شرکت اینتکس است و در دسته بندی محصولات اصل و اورجینال قرار دارد. با این وجود است که می توان به راحتی از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. وجود بدنه ای با طول عمر بالا سبب شده است که خرید استخر بادی مد نظر جزو خرید های به صرفه و ارزان قیمت قرار گیرد تا بهترین شرایط را برای کودکان فراهم سازد.

استخر بادی اینتکس مدل 57141

سایبان بادی

بهترین قسمت در این استخر بادی که برای داشتن اوقات خوب و عاری از آسیب در محیط های باز ایجاد شده است وجود سایبان بادی می باشد که تشکیل شده از رنگ های متنوع و شاد بوده است. این سایبان بادی و رنگی می تواند بهترین شرایط را فراهم سازد تا در نتیجه کودکان در روز های گرم تابستان و در محیط های باز بدون آسیب به تفریحات آبی خود مشغول باشند. سایبان می تواند مانع از برخورد اشعه مضر خورشید به پوست کودکان شود و در نتیجه میزان آفتاب سوختگی و آسیب های پوستی را کاهش می دهد. در برخی موارد استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب کودکان نیز سبب جلوگیری از آسیب به پوست حساس کودکان نخواهد شد. در نتیجه برای اطمینان کامل و ایجاد بهترین موقعیت برای این رده سنی افراد می توانند استخر بادی مد نظر را سفارش دهند تا ایمن ترین شرایط نصیب استفاده کنندگان شود. سایبان بادی تشکیل شده از رنگ های زیبا که در واقع رنگین کمان را تشبیه کرده است. در نتیجه زیبایی خاصی نیز به ظاهر محصول می بخشد.

استخر بادی جادار

با توجه به جدول مشخصات محصول این استخر بادی از ابعاد بزرگ تشکیل شده است که بدنه ای جادار را ایجاد می کند. بنابراین کودکان می توانند به همراه دوستان خود از موقعیت لذت ببرند و بهترین اوقات را داشته باشند. استخر بادی مد نظر برای راه اندازی و استفاده نیز به محیطی جادار و باز نیاز دارد تا استفاده از آن اسان صورت گیرد و بهترین اوقات سپری شود. استخر بادی مد نظر بدنه ای شبیه به ابر دارد که رنگ آن نیز سفید می باشد. این بدنه از دیواره کوتاه تشکیل شده است و محلی ایمن برای داشتن آبتنی و آب بازی می باشد.

خرید استخر بادی اینتکس مدل 57141

امکان باد کردن آسان بدنه

برای داشتن یک محصول و استفاده آسان از آن نیاز به باد کردن سریع است که توسط یک پمپ باد صورت می گیرد. پمپ بادی که برای این محصول مورد استفاده قرار می گیرد از نوع دستی می باشد و به سرعت می تواند محصول را نصب و راه اندازی نماید. این استخر بادی دارای دریچه های متعدد بر روی خود است که امکان باد کردن هر بخش به صورت مجزا را ایجاد می کند.

خرید

استنخر بادی مد نظر با قیمت مناسب از سایت فروشگاه اینتکس خریداری می شود.

برند
INTEX
طول
142 CM
عرض
119 CM
ارتفاع
84 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
وزن بسته بندی
1.7 KG
ظرفیت
82 L
مناسب برای
1-3 سال
دریچه تخلیه آب
ندارد
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...